כישורי עיצוב ופיתוח בצד הלקוח ברמת פרימיום פותחים הזדמנויות של מכירה צולבת לבסיס לקוחות מגוון יותר
צמיחה רווחית איתנה ופרופיל תזרים מזומנים של שתי החברות תומכים בהמשך ההקטנה המירה של מנופי האשראי.
TELUS Corporation (״T-TSX; NYSE-TU״) ו-TELUS International (״NYSE ו-TSX: TIXT״), חדשנית מובילה בחוויית לקוח דיגיטלית המעצבת, בונה ומספקת פתרונות מהדור הבא, כולל בינה מלאכותית וניהול תוכן, עבור מותגים גלובליים שמשנים את התמונה, הודיעה על השלמת הרכישה של WillowTree כפי שהוכרז בעבר, לאחר שעמדה בכל תנאי הסגירה וקיבלה את כל האישורים הרגולטוריים. כעת, לאחר שמותגה מחדש כ-WillowTree, TELUS International Company, ספקית המוצרים הדיגיטליים המובילים בשירות מלא, מוסיפה עיצוב צד לקוח חשוב ובונה מיומנויות לחבילת היכולות הגדושה של TELUS International, מקצה לקצה של שרשרת הערך המלאה של חוויית הלקוח.
“זהו צעד מרגש נוסף במסע של TELUS International, כאשר אנו מקדמים בברכה את צוות WillowTree המיומן והמוכשר למשפחת TELUS שלנו”, אמר דארן אנטוויסל, יו”ר מועצת המנהלים של TELUS International ונשיא ומנכ”ל TELUS. “עם ההצטרפות לצוות שלנו, WillowTree מגוונת עוד יותר את בסיס הלקוחות הנרחב של TELUS International, מוסיפה לקוחות מובילים חדשים ומגדילה את היכולת לבצע מכירות צולבות ברחבי העולם. ויותר מכך, לצוותים המשולבים שלנו יש הזדמנות אדירה להאיץ את ההמרה הדיגיטלית של TELUSולתמוך בפיתוח מוצר מרכזי בעסק שלנו, בעיקר בתחום הבריאות והחקלאות ומוצרי הצריכה. מינוף החדשנות הטכנולוגית והאנושית הכוללת של צוותי TELUS International ו-WillowTree, בשילוב עם התרבות והמותג שלנו הממוקדים בלקוחות, מונעי המטרות החברתיות, נשפר עוד יותר את חוויות הלקוח שלנו ברחבי העולם”.
“בשמחה רבה אנו מתחילים את השנה החדשה כשאנחנו מקבלים את פני חברי הצוות של WillowTree מרחבי העולם ל-TELUS International כאשר אנו מתחברים יחד ליצירת חוויות דיגיטליות ייחודיות, חדשניות ומרתקות עבור כמה מהמותגים הגדולים והידועים בעולם, ” אמר ג’ף פוריט, נשיא ומנכ”ל TELUS International. “הרכישה האחרונה הזו, העשירית שלנו מאז 2005, מייצגת את הפרק הבא בביצוע המתמשך של אסטרטגיית הצמיחה המוצלחת שמציע הצוות שלנו. עם התמקדות מרוכזת בהיבנות על החוזקות הקיימות שלנו, הוספת יכולות חדשות בעלות ערך גבוה, גיוון נוסף של בסיס הלקוחות שלנו והרחבת טביעת הרגל הגיאוגרפית שלנו, החברה ממשיכה להתפתח כדי לענות על הצרכים המורכבים יותר ויותר של לקוחותינו. הגישה העקבית והממושכת שלנו לאורך יותר מ-17 שנים אפשרה לנו לדחוף את גבול המצוינות של חוויית הלקוח, להניע שינויים משני משחק בחדשנות של בתחום חוויית הלקוח הדיגיטלית, ולהוביל את כל ההיבטים של ההמרה הדיגיטלית של לקוחותינו”.
TELUS International צמחה כעת כך שהיא מציעה צוות מגוון ורב לשוני של יותר מ-70,000 עובדים, קהילת בינה מלאכותית עולמית של יותר ממיליון מפרשים מאומנים ו-69 מרכזי מסירה וסטודיו לעיצוב דיגיטלי הממוקמים ב-30 מדינות ברחבי צפון, מרכז ודרום אמריקה, אירופה ואסיה. התוספת של יותר מ-50 המותגים החדשים של WillowTree מגוונת עוד יותר את בסיס הלקוחות של TELUS International והיא תומכת כעת ביותר מ-650 לקוחות בענפי מפתח בתעשייה, כולל טכנולוגיה ומשחקים, תקשורת ומדיה, מסחר אלקטרוני ופינטק, בנקאות, שירותים פיננסיים וביטוח, מוצרי צריכה, בריאות ומדעי החיים, ונסיעות ואירוח.
“הגישה המתחשבת של החברה שלנו למיצוי הנוכחות המבוססת שלנו בשוק לאחר הרכישה כוללת שמירה קפדנית על ההון החזק של המותג של WillowTree תוך שאנו מעבירים לשוק באופן ברור את ההיקף הגדול יותר של הישות המשולבת שלנו, ואת חבילת היכולות המשלימות הרחבה יותר שמתאפשרת כעת עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים”, המשיך ג’ף. “יש הזדמנויות מרובות ומרגשות למכירה צולבת ברשימות הלקוחות של שתי החברות הכוללות חברות Fortune 500 רבות, כמו גם הזדמנויות רבות שכבר זוהו בתוך חברת האם שלנו, TELUS, וחטיבות TELUS Health ו-TELUS Agriculture & Consumer Goods”.
“זהו ציון דרך מרגש במסע הצמיחה של WillowTree מאז הקמתה ב-2008, ולא יכולנו להיות נרגשים יותר מההצטרפות ל-TELUS International כצוות אחד עם תשוקה משותפת לספק חוויות לקוח דיגיטליות מרתקות ותרבות דומה שמעניקה עדיפות לטיפול, מעורבות והפיתוח של חברי הצוות שלנו”, אמר טוביאס דנגל, נשיא WillowTree, חברת בת של TELUS International Company. “כאשר אנו משלבים את היכולות הייחודיות אך המשלימות שלנו, התוצאה היא הצעת ערך רב-ערוצית ייחודית באמת שאנו מסוגלים לספק ללקוחותינו, החל מאסטרטגיה דיגיטלית, עיצוב ופיתוח ועד למתן תוכן, הערות נתונים וניהול חווית לקוח מלא”.
המטה של WillowTree ממוקם בשרלוטסוויל, וירג’יניה עם 13 אולפנים גלובליים ברחבי ארצות הברית, קנדה, ברזיל, פורטוגל, ספרד, פולין ורומניה. יותר מ-1,000 אסטרטגים דיגיטליים, מעצבים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים בחברה שהשיקה למעלה מ-700 אפליקציות מובייל, אתרי אינטרנט ומוצרים דיגיטליים אחרים עבור לקוחותיה הכוללים את FOX, CBC, PepsiCo, Anheuser-Busch InBev (AB InBev), Synchrony, Manulife ו-Marriott, ועוד רבות אחרות. ב-2021, WillowTree הפגינה צמיחה פיננסית וביצועים חזקים, עם הכנסות של כ-140 מיליון דולר ורווחיות בריאה. הוצאות ההון כאחוז מההכנסות של WillowTree הן חד ספרתיות נמוכות, מה שמניע המרת תזרים מזומנים חופשי משמעותית שתתמוך בפיחת מהיר של המינוף.
ברקליס ורוטשילד ושות’ שימשו כיועצים פיננסיים, Shearman & Sterling LLP שימשו כיועצים משפטיים, ו- Scotiabankסיפקו מימון מחויב ל- TELUS International עבור עסקה זו.