Signature Stevia של סוויג’ן אושר בקולומביה

SweeGen

האישור פותח דלת לפתרונות נוספים להפחתת סוכר במזון ומשקאות

Sweegen הרחיבה את טביעת הרגל של Signature Stevia שלה באמריקה הלטינית לאחר שקולומביה אישרה את הממתיקים מבוססי הסטיביה שלה המיוצרים באמצעות המרה ביולוגית, שיטה המייצרת מרכיבים נקיים ולא GMO. הרבדיוזידים מסוג E ו-I של Sweegenיצטרפו כעת ל-D ו-M שכבר אושרו.

“אמריקה הלטינית היא אחד מהשווקים החשובים ביותר שלנו בעולם”, אמר לוקה ג’יאנונה, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות. “הפיתוח המתמשך של מערכת הממתיקים ממשפחת Signature שלנו מדגים את המחויבות שלנו להשקעה בטכנולוגיות חדשות כדי לעזור למותגים להתמודד עם אתגרי הפחתת הסוכר ולהחליף סוכר במזון ומשקאות שטובים יותר עבורכם בקולומביה”.

בעקבות העלייה ברמות ההשמנה, קולומביה עוברת שינוי תזונתי. המדינה נתנה עדיפות לבריאות ולרווחתם של ילדים ומשפחות על ידי אימוץ מדיניות לטיפול במגפת ההשמנה. משרד הבריאות של קולומביה מקנה עדיפות להפחתת סוכר על ידי בחינת אמצעים החל במיסי משקאות ממותקים (SSB) ועד תוויות אזהרה חובה בחזית האריזה באמצעות חקיקה ודחיפות מידע לתקשורת הציבורית. המדינה מצטרפת לרשימה ההולכת וגדלה של מדינות אמריקה הלטינית המקנות עדיפות לבריאות, כולל ברזיל, צ’ילה, אורוגוואי, פרו ומקסיקו.

בדרום אמריקה, 52% מהצרכנים אומרים שהם מחפשים למתן את צריכת הסוכר במשקאות קלים, לפי FMCG Gurus 2021. קולומביה מדורגת במקום השלישי באזור בהשקות מוצרים חדשים במשקאות קלים ובמקום הרביעי בשווי המכירות ב-2018, אחרי ברזיל וארגנטינה, כפי שדווח על ידי Innova Market Insights.

“עם הגידול במספר ההשקות של מוצרים חדשים בשנים האחרונות, למותגים יש הזדמנות ברורה ליצור מזון ומשקאות בריאים וחדשניים, תוך החלפת עד 100% סוכר עם מערכת ה-Signature Stevia של Sweegen ועם הממתיקים של החברה”, אמר ג’יאנונה.

“ההתפתחות הרגולטורית היא חדשות טובות עבור Sweegen להציג יותר לגליקוזידים של סטיביול המיוצרים על ידי המרה ביולוגית. זה גם נותן ליצרניות מוצרי צריכה ארוזים (CPG) גישה ישירה לממתיקי ה-Signature של Sweegen  מבלי להמתין לרישום מוצר נוסף בקולומביה”, אמר האדי עומרני, מנהל בכיר לעניינים טכניים ורגולטוריים.

רבדיוזידים מהדור החדש המיוצרים על ידי המרה ביולוגית מייצרים מולקולות ממתיקים נקיות כמו רבדיוזידים מסוג B, D, E, I, M ו-N שנמצאו במקור בכמויות קטנות בעלה הסטיביה. הם מקנים טעם נקי דמוי סוכר עם פרופיל חושי טוב יותר והם מבוקשים מאוד על ידי יצרני מזון ומשקאות במדינות עם אישורים רגולטוריים.

בעוד קולומביה חווה שיפור בבריאות ובריאות, למותגים יש כעת פחות לחץ לנווט בין פתרונות להפחתת סוכר. Sweegen הוא משאב מומחיות עבור מותגים שרוצים שתף פעולה במזונות ומשקאות חדשים ומלהיבים המהדהדים היטב בקרב הצרכנים. LATAM, הסטודיו לחדשנות של Sweegen, הממוקם במקסיקו סיטי, משרת את כל האזור. זהו אחד ממרכזי יצירה גלובליים רבים בהם נמצאים מפתחי מוצרים החוקרים פתרונות טעם מתוקים, תובנות צרכניות מקומיות ומשתפים פעולה במוצרים חדשים או מנוסחים מחדש עם צוות המזון והיישומים המומחה של Sweegen.

“למותגים יש הזדמנות מצוינת לאמץ פרופיל בריא ולהרחיב את היצע המוצרים שלהם לצרכנים שמתעניינים יותר ויותר במזונות ומשקאות טובים יותר עבורם”, אמר סטיבן צ’ן, מנכ”ל Sweegen. “אנחנו מוכנים לעזור למותגים לנווט את העתיד של מזון ומשקאות בריאים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version