מוביל השיווק הוותיק מ-Salesforce ו-Marqeta הצטרף ל-Riskified כדי להגדיל את דרישת השוק העולמי ולהניע צמיחה מתמשכת
Riskified (״NYSE:RSKD״), מובילה במודיעין סיכונים בתחום המסחר האלקטרוני, הכריזה שג’ף אוטו הצטרף לחברה בתור סמנכ”ל שיווק, ההודעה תיכנס לתוקף באופן מיידי. אוטו יהיה אחראי על שילוב גלובלי של אסטרטגיית השיווק שתעצים את כוח המותג של Riskified, תחזק את מובילות הקטגוריה שלה ותאיץ את הביקוש לחבילת המוצרים המתרחבת של Riskified.
“זהו רגע מרגש שבו ג’ף תופס במושכות השיווק בזמן ש-Riskified מגיעה לצומת דרכים של צמיחה ורווחיות כאחד,” אומר עידו גל, מנכ”ל ומייסד Riskified. “לג’ף יש את השילוב האידאלי של ניסיון ומומחיות, שלהם אנחנו זקוקים כדי לבסס סופית את Riskified כפלטפורמת ניהול הסיכונים הבולטת עבור סוחרי המסחר האלקטרוני הגדולים ביותר בתעשיות השונות ברחבי העולם.”
ג’ף אוטו מביא עימו שני עשורים של ניסיון בטכנולוגיה ארגונית. בתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת השיווק ב-Marqeta, מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בהנפקת כרטיסים מודרניים ושירותים פיננסיים מוטמעים המשרתת משבשים מובילים רבים במסחר האלקטרוני. לפני כן, ג’ף אוטו אייש כמה וכמה תפקידים בכירים מובילים באגף התעשיות של Salesforce, שם הוא הקים והנהיג צוותי שיווק, והביא בהצלחה לשוק פתרונות ענן לשירותים פיננסיים, שירותי בריאות וייצור. בעבר הוא גם פיתח וסיפק פתרונות בחטיבות הטכנולוגיות של Morgan Stanley ו-Merrill Lynch.
“כיום יותר מאי-פעם, עסקים עומדים בפני אתגרים עקב צמיחה מואצת של מסחר אלקטרוני תוך כדי קידום יעילות בעלויות. מה שאני אוהב בהצעת הערך של Riskified הוא שהיא עוזרת משמעותית לסוחרים להשיג את שניהם. הדיוק העילאי של הפלטפורמה בזיהוי והגנה מפני הונאה ושימוש לרעה במדיניות עוזר להגדיל את ההכנסות והרווחיות. אני נרגש להוביל צוות נהדר של אנשי שיווק ולבטא את החזר ההשקעה העצום ש-Riskified מספקת באופן עקבי לסוחרים,” הסביר ג’ף אוטו.