על מנת ליצור עסקים, ליצור בריתות אסטרטגיות ולעזור לבסס את יחסי הסחר בין פרו לשוק המזרח התיכון, משימת הסחר הרב-תחומית של דובאי 2022 התקיימה באיחוד האמירויות הערביות ב -8 וב -9 במרץ, אירוע המציין את חזרתן של המשימות העסקיות פנים אל פנים של המדינה, מדווחת הוועדה לקידום פרו ליצוא ותיירות (PROMPERÚ).
כלי מסחרי זה, במסגרת אקספו 2020 דובאי, יהיה בהשתתפות של 44 חברות קטנות ובינוניות, 90% מהם מהאזורים השונים של פרו.
החברות שישתתפו בשולחן העגול העסקי מכסות את ענפי היצוא, כמו גם תיירות והשקעות עסקיות. בצד של קונים בינלאומיים, מפעילי טיולים ומשקיעים, 57 קונים בינלאומיים מאיחוד האמירויות הערביות (20), טייוואן (8), דרום קוריאה (6), הודו (13), רוסיה (4) ומדינות המפרץ האחרות (6) משתתפים.
חברות פרואניות תחת המטריה של מותגי המגזר Super Foods Peru, Alpaca del Peru, ו Cafés del Peru יציגו את הטוב ביותר של הצעות ייצוא שלהם, כמו גם את המגוון של מרכיבים פרואניים, במיוחד מזונות על, בימינו בביקוש גבוה על ידי צרכנים באיחוד האמירויות הערביות.
משלחת הסחר, שצפויה לבצע 400 פגישות עסקיות עם ציפיות מסחריות של 30 מיליון דולר, תיתן גם דחיפה חזקה לפעילות התיירות הלאומית, ולהשקעות עסקיות, בכך שתוכיח שפרו היא יעד בטוח ואמין, עם יסודות כלכליים איתנים.
משימת הסחר הרב-תחומית של דובאי 2022, יחד עם ירידי הבריאות הערביים בדובאי (24-27 בינואר) ויריד Gulfood (13-17 בפברואר), שהכניסו 23 מיליון דולר בעסקים פוטנציאליים, הם חלק מאסטרטגיית הקידום המסחרי שגייסה ממשלת פרו במטרה להבטיח יותר מ-70 מיליון דולר בהשקעות עסקיות, תיירותיות ועסקיות עד 2024.
בחמש השנים האחרונות, היצוא של פרו לאיחוד האמירויות הערביות גדל בקצב שנתי של 8%. בשנה שעברה עלו המשלוחים על 813 מיליון דולר. ההערכה היא כי סך היצוא לשוק זה, בתרחיש אופטימי, יגיע עד 2025 ל-1,346 מיליון דולר.