הרכישה מבססת את נקודת המבט השלמה המלאה הראשונה עבור השוק המקומי ושוק החוץ
NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על רכישת CGA, ספקית של תובנות ברמה המקומית. רכישה זו מתבססת על ההשקעה מ-2009 של NielsenIQ ב-CGA ותספק את פתרון המדידה והתובנות החדשני והמדוקדק ביותר של משקאות אלכוהוליים, מתוך מטרה אחת ויחידה, והיא לעזור ללקוחות להשיג צמיחה.
NielsenIQ ו-CGA יתחברו ויאיצו את הכיסוי – יסגרו את הפינות העיוורות של הלקוח ויספקו תצוגה מלאה של מדידה מקומית ומדידה חיצונית. מדובר בציון דרך חסר תקדים עבור תעשיית האלכוהול, ואף מרגשת, שכן לטביעת הרגל הגלובלית של NielsenIQ אין תחרות בשל הנתונים המהימנים והפלטפורמה החדשנית המשולבת עתה עם מעקב המכירות המוביל של CGA.
שוק המשקאות האלכוהוליים מוערך ביותר מ-1.6 טריליון דולר וצפוי לגדול ב-7% בחמש השנים הקרובות. בשל האופי המפוצל של ערוצי המכירה, שחקנים בתחום המשקאות ברחבי העולם זקוקים לקריאה מגובשת של המכירות הרב-ערוציות שלהם כדי לתכנן ביעילות את העתיד. כדי לאפשר צמיחה זו, הנתונים והנכסים של CGA ישולבו במלואם בפלטפורמת Connect של NielsenIQ, ויספקו לשוק נתונים מדויקים ופתרונות אנליטיים כדי להישאר תחרותיים. היכולת להמחיש ולנתח נתונים במהירות תאפשר ללקוחות להבין את יחסי הגומלין בין ביצועים מקומיים וחיצוניים כדי לזהות מגמות, וכדי לקבל תמונה מלאה על השוק.
“הנראות של המכירות המקומיות חשובה מאוד עבור לקוחות ה-BevAl שלנו, בהתחשב בהיקף העצום של המכירות העובר בערוץ. ההשבתה של ברים, מסעדות ומועדוני לילה במהלך תקופת הקורונה הראתה את נפח העבירות בין ערוצים מקומיים ומחוצה להם”, אומר קים קוקס, סגן נשיא להצלחת לקוחות ב-NielsenIQ. “שילוב הנתונים של CGA בפלטפורמת ה-Connect שלנו חיוני כדי להבין את יחסי הגומלין בין מכירות מקומיות וחיצוניות, לנתח את העסקים של הלקוחות שלנו בערוצים שונים, וכדי לספק את התצוגה השלמה והזמינה ביותר של הביצועים העסקיים .
“מכירות מקומיות מהוות נתח משמעותי במונחים של מכירות דולריות, כאשר הצרכן משלם פרמיה עבור צריכה בסביבה או במקום חברתי”, אומר פיל טייט, מנכ”ל CGA. “אם אתה צופה בנתונים באתר ומחוצה לו במצבורים, יש נקודות עיוורות בכל השוק, לתובנות של לקוחות ולביצועים העסקיים הכוללים”.
“עם ההשקעה הזו, NielsenIQ ממשיכה לשתף פעולה עם חברות מובילות המספקות פתרונות ייחודיים כדי להשלים את יכולות מדידת הנתונים, הניתוח והתובנות המובילות בתעשייה שלנו”, אומרת רייצ’ל ווייט, מנהלת אזור בריטניה ואירלנד ב-NielsenIQ. “המחויבות שלנו להשקיע ולחדש בקנה מידה גלובלי עם כיסוי פורץ דרך מוביל לערוצים שהולך להניע צמיחה עבור לקוחות ברחבי העולם”.