NielsenIQ נענית לאתגר המדידה בריבוי ערוצים

NielsenIQ
ההשקעה של NielsenIQ בפתרונות מסחר אלקטרוני מספקת מבט מוביל בתעשייה על השוק הכולל
מסע הקונים מתפתח ללא הרף כאשר לצרכנים יש יותר שליטה על מה שהם עושים, רואים ושומעים. זה אומר שהכלים בהם נוהגים להשתמש לצורך מדידה וניתוח של מכירות, נתח שוק והתנהגות צרכנים חייבים גם הם להשתנות. בסביבה שממשיכה לחוות שינויים סיסמיים, המדידה של מתי, היכן ואיך הצרכנים קונים היא הכרחית. זה מאפשר ליצרנים וקמעונאים של מוצרי צריכה בתנועה מהירה (FMCG) להעריך מגמות מראש ולהגיב מהר יותר לצרכים ולציפיות של הצרכנים.
למרות שערוץ המכירות הצומח ביותר במערב אירופה ובצפון אמריקה הוא הערוץ מקוון, כלי מדידת המסחר האלקטרוני מפוצלים במידה רבה. המשתמשים חייבים לשלב נתונים ממספר מקורות כדי לקבל תמונה מלאה של השוק. NielsenIQ משנה את ה-FMCG והקמעונאות עם הפתרונות החדשניים והתובנות המדויקות שלה, המציעות תצוגה משולבת, מדויקת, מלאה ומפורטת יותר של השוק הלא מקוון והמקוון – מה שמקל על ניתוח מגמות בין ערוצים.
הרכישה האחרונה שלנו, Foxintelligence, תחזק את ההיצע שלנו ברחבי העולם.
Foxintelligence היא החברה הגדולה ביותר באירופה למדידת מסחר אלקטרוני וניתוח נתוני צרכנים. היא מפעילה את פאנל הצרכנים הגדול ביותר באירופה שמציע תעמידה בתקנות ה-GDPR, והיא משרתת יותר מ-600,000 קונים מקוונים פעילים בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה, והיא תוכל להרחיב את הכיסוי וההיצע שלו לשווקים נוספים כחברה המונעת על ידי NielsenIQ.
שמונה חודשים לאחר שהפכה לחברה עצמאית, NielsenIQ ביצעה מספר רכישות מפתח והגדילה באופן משמעותי את השקעותיה כדי להאיץ את אספקת המוצרים שלה ולבנות פתרונות מקיפים, תוך שינוי פתרונות המדידה והאנליטיקה הזמינים לתעשיית ה-FMCG והקמעונאות המשתנה במהירות.
“המטרה שלנו היא לשנות את הדרך בה אנו פועלים ומשרתים את הלקוחות שלנו, ובכך לעזור להם להאיץ את הצמיחה. ההשקעות שביצענו עד כה בונות את הבסיס להשתנות של NielsenIQ ומביאות כישרונות מפתח לארגון כדי לטפל בכמה מהבעיות הקריטיות ביותר שהלקוחות שלנו מתמודדים איתם היום, ועם אלה עמן יתמודדו בעתיד”, אמרה לורנה אליזונדו, מנהלת אסטרטגיה ראשית, NielsenIQ .
“השאיפה של NielsenIQ היא לגשת למסחר אלקטרוני באופן הוליסטי. Foxintelligence היא כלי מפתח למימוש האסטרטגיה זו, והיא מרחיבה את טביעת הרגל של פתרון המדידה הקמעונאי שאין שני לו. הם חושפים את הנקודות העיוורות המקוונות כמו שווקים, מומחי קטגוריות, פעילות ישירה מול צרכן, מסחר מהיר והמשלוח לבית הצרכן, בין היתר, ומספקים כיסוי שוק מלא”, אמר קלמנט קולין, ראש מדידת מסחר אלקטרוני בינלאומי, NielsenIQ.
Foxintelligence אוספת ומבצעת אנונימיות של קבלות אלקטרוניות כדי ליצור נתוני עסקאות מפורטים, מקיפים וקנייניים. נתונים אלה הם אבן היסוד של מודיעין השוק בעידן הצריכה הדיגיטלית של ימינו, ו-NielsenIQ תניע אותם קדימה.
“אנחנו מאוד גאים ושמחים להצטרף למשפחת NielsenIQ. אנחנו עובדים למעלה משנה על נושאים משותפים כדי להביא יותר ויותר ערך ללקוחותינו, וכעת נוכל נספק חזון מקיף ומשולב יותר של השוק המקוון והלא מקוון”, אמר אדוארד נאטי, מנכ”ל ומייסד Foxintelligence.
הרכישה של Foxintelligence מסמנת את הצעד הנועז האחרון שנקטה NielsenIQ כדי לספק נתוני מסחר אלקטרוני מקיפים ופורצי דרך. בספטמבר 2021, NielsenIQ רכשה את Rakuten Intelligence and Data Impact כדי לשפר את סל פתרונות המסחר האלקטרוני שלה וכדי להגדיל אותו באופן גלובלי.