NielsenIQ משיקה פתרון מדיה קמעונאי להפקת רווחים מנכסים ומדידת החזר על השקעה עבור קמעונאים
NielsenIQ Activate מאפשר לקמעונאים למנף את הנתונים שלהם עצמם כדי להאיץ תזרימי הכנסה חדשים
NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על השקת NielsenIQ Activate, פתרון תוכנה כשירות (SaaS) המאפשר לקמעונאים להאיץ הזדמנויות הכנסה, באמצעות מדיה קמעונאית ותובנות לקוח מקיפות, המפעילות את הקונים עם הצעות קידום מכירות מותאמות באופן אישי.
NielsenIQ Activate מורכב מיישומים ייעודיים לבניית קהל ממוקד במיוחד, ניהול הצעות ופרסומות, ומדידה מקצה לקצה. כלי תוכנה כשירות זה, חלק מפלטפורמת NielsenIQ Connect, יאפשר לקמעונאים ליצור הכנסות ברות קיימא על ידי ייצור רווחים מנכסי המדיה הקמעונאית שלהם בערוצים פיזיים ודיגיטליים כאחד. בנוסף, קמעונאים יוכלו להגביר את הקרדיט שלהם מול המותגים וליידע אותם על תובנות הדרושות להם כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלהם, לפעול בהתאם לתובנות הללו, ולמדוד את ההחזר על ההשקעה של פעילותם בכל הערוצים.
“אנו מסורים להמשיך את המורשת שלנו שמטרתה להגדיר את המאה הבאה של מדידת צרכנים וקמעונאות”, אמר חאוויאר פאקון, מנהל גלובלי של תחום המדיה הקמעונאית, NielsenIQ. “NielsenIQ Activate מפגיש את היכולת להשיג תצוגה מפורטת לגבי הלקוחות בכל הערוצים ולאסוף תובנות לגבי הסיכונים וההזדמנויות של פרסומות בפלטפורמה אחת. זה יאפשר בקלות לקמעונאים להשיק קמפיינים המבוססים על חיזוי לבניית קהל ולאסוף מדידות על השפעת המודעות בכל הערוצים תוך יישור קו עם שותפי המותג”.
מתוך הכרה בכך שכל קמעונאי הוא שונה, NielsenIQ Activate מציעה לקמעונאים את היכולת לשלב את המדיה הקמעונאית שלהם באקו סיסטם הפרטי שלהם. בנוסף, קמעונאים יוכלו לבנות פרסונות וקהלים מדויקים בהתאם לאלפי מאפייני לקוחות, לקבל היישר מהקופסה תובנות רב-ערוציות ממוקדות בלקוח לקבלת החלטות טובות יותר, לקצר את זמן ההשקה והמדידה של מעורבות לקוחות אישית בזמן אמת, על פני מדיה בבעלות עצמאית ומדיה חיצונית, ולשתף פעולה עם המותגים לגבי צרכי הלקוחות כדי להוציא את המרב מתהליך הפקת הרווח מהנתונים והמדיה.
“NielsenIQ מציגה צמיחה בקנה מידה גדול ברמה הגלובלית ובונה בסיס חזק למאה הבאה של מדידת צרכנים וקמעונאות – כזו שהיא מהירה, זריזה ומחוברת”, אמר דיוויד ג’ונסון, נשיא עולמי לקמעונאות, NielsenIQ. “השוק מתפתח, ותפקידנו לוודא שתעשיית המדידות מתפתחת עם הזמן. כחברת שירותי המידע הגלובלית המובילה בענף זה, אנו מקפידים על ייצוג מדויק של נוף הקמעונאות המשתנה במהירות ואת הצרכים המגוונים של לקוחותינו”.
שילוב יכולות מהרכישות האחרונות, Precima ו-CiValue, מאפשר ל-NielsenIQ Activateלתמוך ביכולות התאמה המצטברות עם יכולות הליבה של NielsenIQ, עליהן מסתמכת תעשיית הקמעונאות לקבלת החלטות קריטיות וחוויות בהתאמה אישית. NielsenIQ ממשיכה להיות מובילת השינוי באמצעות המוצרים הקמעונאיים ותוכניות שיתוף הפעולה שלה, והיא מאפשרת לקמעונאים ולמותגים להגדיל את חלקם בארנק על ידי שימוש בנתונים ובתובנות של לקוחות בזמן אמת, ולהעצים אותם עם מערכת התפעולים הנכונה לצורך פעולה ומדידה.
“הפתרונות הפשוטים והאינטואיטיביים של CiValue ו-Precima ממנפים טכנולוגיה מתקדמת ומדע נתונים רב עוצמה, שבשילוב עם מדידת הביצועים הגלובלית של NielsenIQ יקשרו באמת קמעונאים עם יצרני CPG”, אמר בני באזל, מייסד שותף ומנכ”ל CiValue. “אף פלטפורמה אחרת לא יכולה לעזור לקמעונאים ולמותגים לשתף פעולה כדי להגדיל את ערך הלקוחות עם פלטפורמת בינה מלאכותית פשוטה ואינטואיטיבית שמעמידה את הלקוחות שלהם במרכז של קבלת החלטות אסטרטגיות”.