NielsenIQ מפרסמת דוח חדש המתמקד בהשפעת הקיימות על תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים

NielsenIQ

שינויי האקלים יאלצו חברות לחשוב מחדש על מודלים עסקיים ולבצע שינויים בחמש השנים הקרובות

NielsenIQ פרסמה את The Changing Climate of Sustainability, דו”ח חדש המתמקד בהשפעת שינויי האקלים על תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים. במהלך חמש השנים הבאות, ההערכה היא שהממשל והעלויות יאלצו יצרנים, מותגים וקמעונאים לשנות ולהתחייב למודלים עסקיים אמיתיים וברי קיימא כדי להפחית סיכונים בטווח הקצר והארוך.

“קיימות נמצאת על סדר היום הארגוני כבר זמן מה, אך כעדיפות שמתקדמת לאט ולפיה חלק מהעסקים קיבלו החלטות יזומות כדי להקדים את החבורה, ואחרים נקטו בגישה של נחכה ונראה”, אומר רייגן לגט, מוביל תחזיות, NielsenIQ. “עלויות אנרגיה מתפוצצות, כשלים ביבול ושיבושים בשרשרת האספקה ​​מאלצים חברות להגן על העתיד של מודלים עסקיים קיימים או להתמודד עם אי ודאות וההשלכות של העלויות המוגברות”.

על רקע אתגרי שרשרת האספקה, לחצים אינפלציוניים וההוצאות הצרכניות שהופכות לזהירות, הדו”ח מצביע על כך שהצרכנים מודעים יותר לגבי קיימות ודורשים פעולה תאגידית ואחריות. הדו”ח החדש התייחס לתחומים מרכזיים, כולל:

*כיצד הגידול הגדול בעלויות משדרג את המודלים העסקיים הקיימים עקב השפעת שינויי האקלים.

*כיצד ההסלמה מצד הממשל והרגולציה מניעה את מומנטום הקיימות.

*איך הסנטימנט של הצרכנים משתנה מ-“נחמד שיש”, לסוג של בסיס חדש לקבלת ההחלטות שלהם.

*איזה תפקיד ממלאים מחזיקי עניין שונים בדחיפת מודל הקיימות קדימה? על מי הצרכנים סומכים? ובאילו דרכים חברות יכולות לעזור לצרכנים לעשות בחירות יותר ברות קיימא?

*איך נראה עתיד הקיימות עבור קמעונאים, מותגים, צרכנים והממשלה?

*אילו פעולות חייבות חברות לנקוט כעת כדי לעמוד ביעדים עתידיים ובהתחייבויות של ממשלות?

“צרכנים רוצים עזרה לחיות ולצרוך באופן שהוא יותר בר קיימא. עם זאת, לא לכל התאגידים יש תורות קיימות”, אמרה ניקול קורבט, סגנית נשיא למנהיגות מחשבתית, NielsenIQ. “בעשור האחרון הצרכנים קראו למהפכה ירוקה שלא התממשה, ותופעת ההתיירקקות וחוסר מעש מצד מותגים וקמעונאים הותירו את הצרכנים עם רמות שונות של אמון ביכולת של אותם גורמים לספק”.

האקלים המשתנה של קיימות הגיע לרגע קריטי, וחמש השנים הבאות יביאו לשינוי דרמטי כאשר חברות ישתנו כדי לעמוד בדרישות חדשות, הנחיות ומציאות של עשיית עסקים. לפעולה אותנטית של חברות פרואקטיביות ומקוריות יהיה יתרון אסטרטגי כאשר תעשיות נאבקות לעמוד בדרישות ולחייב מאמצים בני קיימא.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version