NielsenIQ ו-Gorillas חתמו על הסכם יחסים שיתופי כדי לשפר את הקריאות והתובנות של “מסחר מהיר”
Gorillas ו-NielsenIQ הכריזו על הסכם שיתוף פעולה כדי לחבר את זריזות האספקה המהירה והעוצמה של הביג דאטה. מערכת היחסים השיתופית שלנו תביא ליצרנים תובנות מפורטות יותר כדי לאפשר לעסקים שלהם לשגשג ולהאיץ בתאוצה ובפירוט הנדרשים.
באמצעות הסכם זה תהפוך NielsenIQ לספקית הנתונים והאנליטיקה המועדפת של Gorillas בגרמניה, צרפת, בריטניה, הולנד וארצות הברית. NielsenIQ תספק ל-Gorillas שילוב של אנליטיקה מובילה בתעשייה, כולל פאנל נתונים ממקורות צרכניים וניתוח קמעונאי מותאם. פאנל הצרכנים והאנליטיקה המשולב של NielsenIQ, מערך הנתונים המשולב היחיד בקיבולת כזו הזמין בתעשייה, מספק תצוגה מעמיקה יותר של פאנל נתוני קונים. עם גישה לקריאות נתוני המכירות המפורטים מ-Gorillas, המדדים של NielsenIQ ישופרו באמצעות קריאת הביצועים המפורטת שתגיע ישירות ללקוחות ממובילת מגמת תעשיית המסחר המהיר באירופה.
“אנו נרגשים מכך ש-Gorillas בחרה ב-NielsenIQ כדי שתספק לה את נתוני הצרכנים המקיפים ביותר הזמינים כיום”, אומר דיוויד ג’ונסון, נשיא, קמעונאות גלובלית, NielsenIQ. “זה מאוד מרגש לעבוד בשיתוף פעולה עם Gorillas, חברה שעקבנו אחריה מקרוב כמובילת שוק בתעשיית ההזמנות והמשלוחים במגזר מוצרי המכולת. יש חדשנות מהירה מאוד בתחום המסחר האלקטרוני של מוצרי מכולת ומשלוח מהיר לטווח קצר, ושיתוף הנתונים שלנו יאפשר החלטות טובות יותר ב-Gorillas ועם יצרנים, וזה משהו שהתעשייה מתרגשת ממנו”.
ההתפתחויות בנוף המסחר האלקטרוני והתנהגות הצרכנים הם חלק בלתי נפרד מהמציאות המהירה של תעשיית מוצרי הצריכה השוטפת. רכישה חלקה מקוונת ומשלוחים מהירים לא מקוונים הופכים את הקניות היומיומיות לחוויה רבת ערוצים אמיתית. בעוד ששדה המשחק של המסחר האלקטרוני נמצא בדרך לגיוון רב יותר, שחקנים מקוונים זקוקים לקריאות ומדדים דיגיטליים מדויקים של מוצרי הצריכה השוטפת – וזו הסיבה ש-NielsenIQ מציעה פירוט נוסף ותובנות משופרות לגבי מסחר מהיר.