Minute Media רוכשת את Wazimo כדי לחזק את Voltax, פלטפורמת הטכנולוגיה שלה
רכישת טכנולוגיה ראשונה לחיזוק כלי הצמחת הקהל, המעורבות והמוניטיזציה
Minute Media, חברת טכנולוגיה ותוכן גלובלית מובילה, הודיעה על רכישת Wazimo, חברה תל אביבית עם מומחיות בשילוב תוכן מוביל מעורבות עם טכנולוגיה מתקדמת כדי להניע את גידול הקהל והמוניטיזציה. רכישה זו תשפר את פלטפורמת Voltax של Minute Media על ידי הוספת מוצרי ושירותי בינה עסקית ונתונים חזקים יותר, עם דגש על נתונים ראשוניים בחברה. מינוף הפתרונות הקולקטיביים הללו, שנוצרו בידי Minute Media ו-Wazimo, יפתור כמה מאתגרי הפצת התוכן ביותר בימינו, ויאפשר למפיצים דיגיטליים ויוצרי תוכן לבנות, לפלח ולהגדיל קהלים בקנה מידה גדול.
Wazimo היא רכישה ראשונה ממוקדת טכנולוגיה של Minute Media. בעבר, Minute Media הרחיבה את פורטפוליו התוכן שלה באמצעות רכישות, כולל The Players’ Tribune ו-FanSided. עסקת Wazimo מתמקדת ברכישת יכולות הטכנולוגיה והנתונים של החברה. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.
“המנוע מאחורי הצמיחה של Minute Media הוא הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו Voltax ואנחנו מחפשים ללא הרף לשפר ולחזק את הפתרון שמציע Voltax עבור עסקי התוכן שלנו ושל השותפים שלנו. Wazimo מביאה צוות יוצא דופן עם מומחיות בהגדלת קהלים והכנסות באמצעות גישה מונעת נתונים. אנו נרגשים לשלב את הטכנולוגיה שלהם בפלטפורמת Voltax כדי לעזור למותגים וללקוחות שלנו להצמיח את עסקי התוכן שלהם”, אמר אסף פלד, מנכ”ל ומייסד Minute Media.
“אנו נרגשים להצטרף לצוות של Minute Media, ובטוחים שההתאמה האסטרטגית של הטכנולוגיות שלנו, והמשאבים הגדולים יותר, יובילו לצמיחה מעריכית עבור השותפים שלנו. אנו נמשיך להשקיע בטכנולוגיה ובפתרונות נתונים ראשוניים כדי להבטיח שאנו והשותפים שלנו ערוכים היטב לעולם ללא קבצי עוגיות ולתעשיית התוכן המשתנה ללא הרף”, אמר עודד רוזנבוים, מייסד משותף ומנכ”ל Wazimo.