Midea פרסמה את הדו”ח הכספי שלה למחצית הראשונה של 2022, והציגה צמיחה חצי שנתית בהכנסות מ-5.0% ל-183.7 מיליארד יואן. צמיחת הרווח הנקי הייתה אפילו מהירה יותר מההכנסות, והגיעה ל-16 מיליארד יואן עם עלייה של 6.6% בשנה.
קבוצת הבית החכם של Midea הציגה איזון בעסקי ToB והן ב-ToC, כשההכנסות במהלך המחצית הראשונה של 2022 היו 126.9 מיליארד יואן. לפי AVC, מכשירי החשמל הביתיים של Midea דורגו במקום הראשון במהלך המחצית הראשונה של 2022, מבחינת נתחי שוק מקומיים מקוונים וגם לא מקוונים, ב-7 קטגוריות מכשירי חשמל ביתיים, כולל מזגנים ותנורי מיקרוגל.
קבוצת הטכנולוגיה התעשייתית השיגה הכנסה של 12.1 מיליארד יואן עם צמיחה של 13.3% משנה לשנה, ונתח השוק הגלובלי של Midea בתחום מדחסי AC למגורים גדל ל-44%, והיא מובילה את השוק בריבי העולם. מכירות היחידה של מנועים למערכות AC למגורים ומכשירי כביסה אחראים ל-42% מהמספרים הגלובליים.
חטיבת טכנולוגיות הבנייה השיגה צמיחה משמעותית של 33.1% אל 12.2 מיליארד יואן. ה-AC המסחרי מדורג במקום הראשון בנתח השוק המקומי בעוד שערך הייצוא של משאבות החום של Midea גדל ביותר מ-200% משנה לשנה, כאשר נפח הייצוא שלה ממוקם ראשון בתעשיית משאבות החום של סין.
ההכנסות של Midea מעבר לים במחצית הראשונה של 2022 היו 77.8 מיליארד יואן עם עלייה של 5.2% במונחים של שנה לשנה. עם “אספקה מבוססת על סין לעולם + אספקה מקומית”, Midea קידמה את הבנייה של בסיסי ייצור במצרים ובברזיל כדי לכסות את השווקים המקומיים, החלה בייצור הודי של מדחסי מיזוג אוויר, ושילבה חברת מדחסים תאילנדית. עם למעלה מ-20,000 רשתות מכירה חדשות, ולאחר שפתחה את חנויות המכירות הישירות של Mideaבברזיל ובפיליפינים, Midea ממשיכה לשפר את ערוצי ההפצה שלה בחו”ל.
עם מנהיגות טכנולוגית שהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה ממוקדת היטב, Midea ממשיכה לבנות יכולות טכניות של בינה מלאכותית עם השקעה במחקר ופיתוח במחצית הראשונה של 2022 בהיקף של 5.9 מיליארד יואן, שמהווה צמיחה של 10.5% משנה לשנה. Midea מחזיקה ב-35 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, ועל שמה רשומים למעלה מ-77,000 פטנטים נכון להיום.
באמצעות תפעול חכם ל-Midea loT יש כמעט 13 מיליון יחידות של מכשירים ושירותים שחוברו לאחרונה עבור למעלה מ-70 מיליון משפחות.