Lootverse, העולם המקביל הראשון שנחשף, הכריז על מדיה חברתית משלו. Lootfeed הוא מוצר אלפא וניתן לגשת אליו ישירות מהמפה האינטראקטיבית על ידי לחיצה על סמל החדשות בסרגל הכלים העליון. למרות שילוב תפקודיות דומה מפלטפורמות וכלים פופולריים הקיימים בשוק, הוא בולט מבין האחרים עם מערכת תשלומים חדשנית שנוצרה כדי לפתור בעיות כמו ספאם, בוטים, טרולים ועוד רבות אחרות.
Lootfeed מאפשר למשתמשים לפרסם טקסט, תמונות וסרטוני וידאו לעוקבים אחריהם ולקהל הגלובלי. הם יכולים גם לשלוח הודעות פרטיות, לבקש תמיכה ולחפש מידע בספרייה. בדיוק כמו בפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות, משתמשים יכולים ליצור אינטראקציות ולתקשר זה עם זה. חמשת הפוסטים והתגובות הראשונים הם בחינם. לאחר מכן, משלמים עמלה של 0.01 (Lootian Ticket (LT, מטבע הפדיון של Lootverse, עבור כל פוסט, ו-0.001 LT לכל תגובה. על כל תגובה, לייק או דיסלייק, כותב הפוסט מקבל 0.005 LT.
לחיצה על הסמל Lootmark, המוצג כדגל בסרגל הכלים העליון של המפה, מאפשרת משתמשים לחפש אנשים אחרים (Lootizens), עסקים (מפעילי פורטל) וציוני דרך (יעדים) לעקוב אחריהם. כל פרופיל עם סימון Lootmark עולה לכל הפחות 0.02 LT (בערך 0.14 דולר ארצות הברית). חצי ממנו עובר לבעל הפרופיל, והחצי השני נשרף. משתמשים יכולים גם להגדיר בנוסף “צנצנת קללות” שתזכה להפקדות בידי מסמני ה-Lootmark כהקשר להתנהגות טובה, והפקדות אלו יישרפו אם המשתמש שזכה לסימון מתנהג בצורה לא נכונה ומוחרם.
“אנו מאמינים שהמנגנון הזה ישלוט בספאם ויעניש באופן אוטומטי התנהגות שלילית. יתרון נוסף הוא שב-Lootfeed אין פרסום. מספר הפוסטים הגלובליים המותרים למשתמש מוגדר על פי הדירוג שלהם בהיכל התהילה, מה שמגביל תוכן מסחרי ומשאיר יותר מקום לאינטראקציות אורגניות”, אמר ג’יימס דושן, מנכ”ל Loot NFT, החברה מאחורי Lootverse.