במטרה לתדלק את צמיחתה בתחום הווידיאו הדיגיטלי המתרחב במהירות
ההון שגויס יסייע להאצת הצמיחה של JW Player ולהרחיב את הפלטפורמה החזקה כבר כיום שלה, ולהעצים לקוחות באמצעות עצמאות ושליטה בכלכלת הווידיאו הדיגיטלי.
JW Player, פלטפורמת תוכנות הווידיאו ותובנות הנתונים המובילה, הודיעה היום כי גייסה 100 מיליון דולר במסגרת סבב E מ-LLR Partners. ההשקעה הטריה מגיעה בעקבות גידול שיא בהזרמת ווידיאו, והצגת רווחיות משמעותית במהלך 12 החודשים הקודמים. בעקבות השלמת גיוס זה, JW Player תאיץ את החדשנות במוצריה על מנת לענות על הצרכים המשתנים במהירות של לקוחות בסביבת הווידיאו הדיגיטלי של ימינו, תרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה בשוק בתחומי המכירות, השיווק וערוצי שותפויות, תמשיך לצמוח ולהשקיע בבניית צוות ברמה עולמית.
סבב הגיוס מגיע לאחר הרכישה האחרונה של VUALTO , ספקית מובילה של פתרונות הזרמת ווידיאו בשידור חי לפי דרישה וניהול זכויות דיגיטליות (DRM), בידי JW Player, שהעמיקה את הערך שמציעה החברה לגופי שידור גלובליים. לאחר הרכישה, JW Player צפתה בעלייה מהותית של המכירות והתעניינות לפני מכירה, במיוחד באזורי אמריקה הלטינית ואסיה-פסיפיק.
פלטפורמת הווידיאו מונחית ה-API של JW Player, שהחלה כנגן ווידיאו פופולרי מאוד בקוד פתוח, מעצימה כעת מאות אלפי לקוחות ומאפשרת להם לשלוט ולהפעיל באופן עצמאי את יישומי הווידיאו הניידים, ה-OTT והאינטרנט שלהם בקנה מידה עולמי. חשוב לציין כי JW Player כוללת במוצריה שירותים וידע ייחודיים מונחי נתונים, כך שהלקוחות יוכלו לצמוח ולהביא למעורבות הקהלים שלהם בצורה יעילה יותר, ולייצר הכנסות מצטברות גבוהות יותר מהשקעותיהם בתחום הווידיאו. בשנה האחרונה בלבד גדלה הזרמת הווידאו של החברה בכמעט 200%, בעוד שידורי הסטרימינג החי שלה גדלו ביותר מ-400%.
גיוס זה מתבצע כאשר צריכת ווידיאו דיגיטלי ממשיכה במסעה לעבר המיינסטרים. וידיאו מהווה כעת מעל 80% מכלל התעבורה באינטרנט, ועל פי נתוני JW Player, אנשים צורכים יותר משעתיים של ווידיאו דיגיטלי בכל יום, עלייה של 40% מתחילת 2020. כתוצאה מכך, אסטרטגיית וידיאו דיגיטלי הפכה לחובה לא רק עבור חברות מדיה, אלא גם עבור ארגונים מכל הסוגים, כולל עסקי כושר, מסחר אלקטרוני, ספורט ולמידה אלקטרונית, בין היתר. לארגונים אלה מגוון צרכים, הם זקוקים לפלטפורמת ווידיאו גמישה המאפשרת להם לקיים אינטראקציה עם הקהל שלהם על המסכים לפי בחירתם, אך הם דורשים מהשקעות הווידיאו שלהם החזר על ההשקעה שניתן לכמתו. בהתחשב בדינמיקה זו, השוק הרלוונטי לפתרונות החברה נמצא בדרכו לצמוח מ-14 מיליארד דולר כיום ל-50 מיליארד דולר עד 2027, גידול שנתי מצטבר ממוצע (CAGR) של 20%.
“הווידיאו נכנס לתור הזהב, ועכשיו אנחנו חיים בכלכלת הווידיאו הדיגיטלי. על ידי שילוב טכנולוגיית פלטפורמת הווידיאו הקלה לשימוש שלנו, עם תובנות המתקבלות מניתוח הצריכה וההקשר, ל-JW Player יש יתרון מובהק בסיוע ללקוחות להגדיל את הקהלים שלהם, ליצור חוויות ווידיאו ברמה עולמית בכל מסך, והכי חשוב, לייצר יותר הכנסות”, אמר דייב אוטן, מנכ”ל ומייסד שותף של JW Player. “כשאנחנו נכנסים לשלב הבא, אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם LLR. הצוות של LLR מביא עשרות שנים של תמיכה ומומחיות ללא תחרות בחברות תוכנה המשנות תעשיות, והוא ללא ספק יעזור לנו להאיץ את ההצלחה שלנו בעת שאנו פונים לממש הזדמנות שוק מסיבית זו יחד.”
“JW Player נמצאת בחזית חדשנות הווידיאו הדיגיטלי מאז שהמייסד ג’רואן ווינג’ר יצר את נגן הווידיאו המקורי של יוטיוב בשנת 2008. כיום, החברה מציעה את פלטפורמת הטכנולוגיה, הפרסום וניתוח הנתונים המקיפה ביותר באקוסיסטם של הווידיאו דיגיטלי”, אמר דיוויד רטר, שותף בחברת LLR Partners. “אנו מצפים לשיתוף פעולה עם צוות JW Player בעת שהם מרחיבים את הפלטפורמה שלהם, וממשיכים לשפר את האופן שבו מותגים יכולים לארח, להזרים ולהפיק רווחים מסרטונים”.