Imagine Aviator ממקסמת את פוטנציאל ההכנסות ואת איכות הצפייה בשירותי ליניארי ו- VOD
תכנון, יצירה ומונטיזציה של תוכן מתוחכם בכל המסכים מפלטפורמת ענן אחת
בעוד חברות המדיה מאותגרות לענות על הביקוש הגובר לתוכן בכל מסך ולספק רווחיות, Imagine Communications מכריזה היום על השקת Imagine Aviator™, הפלטפורמה המקורית הראשונה באמת בענן המאפשרת לשדרנים, MVPD וספקים דיגיטליים לתכנן, ליצור ולבצע מונטיזציה של תוכן ליניארי ו-OTT באיכות פרימיום מפלטפורמה אחת מאוחדת. הפלטפורמה פורצת הדרך – שנועדה לאפשר לחברות מדיה למצות את פוטנציאל ההכנסות המקסימלי מנכסיהן – תערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת 2022 (NAB 24-27 באפריל, מרכז הכנסים של לאס וגאס, ביתן C2122).
Aviator מעלה את הרף למונטיזציה של תוכן בכל המסכים, ומאפשרת לחברות מדיה למטב את הצגת המודעות, לשפר באופן משמעותי את ההכנסות של תוכן OTT שאינו מונטיזציה אחרת וליצור רווחיות גדולה יותר מנכסי המדיה שלהן. חברת Aviator, שתוכננה לעתיד שמתפתח ללא הרף, מציעה אפשרויות גמישות למנויים ולרכישה של SaaS המתאימות למודלים עסקיים חדשים ולעיצוב זריז ומבוסס ענן המאפשר לחברות מדיה להמשיך לספק ולהפיק רווחים מתוכן, ללא קשר לשינוי בהרגלי הצפייה של הצרכנים.
“אנחנו מבינים את האתגרים והמורכבויות שיש למותגי פרימיום בנוף המדיה של ימינו “, אומר רוב מלקולם, מנהל מוצר ראשי ב-Imagine Communications. “עם Aviator, אנו משלבים את הניסיון והקניין הרוחני שלנו בפלטפורמה ייחודית, מקורית בענן, הממקסמת את המונטיזציה של תוכן בפלטפורמות שידור ו- OTT כיום – ומכינה את חברות המדיה להתאים ולשגשג לא משנה מה צופן העתיד”.
Aviator משלב את היכולות הקריטיות של תזמון, ניהול זכויות, יצירת ערוץ, אירועים חיים, VOD, מכירות מודעות, מיקום מודעות, הצגת מודעות, ניהול קמפיינים ועוד לפלטפורמת ענן אחת. הוא יוצר פתרון מתואם המספק תכנות ליניארי ותוכן וידאו לפי דרישה עם מודעות וגורמים להחדרת מודעות מקומיות ודינמיות, מה שמקל על חברות מדיה לבצע מונטיזציה מוצלחת של תוכן שידור, OTT, FAST, Pop-up ו- VOD. הפלטפורמה החדשה, המספקת הפעלה אוטומטית מלאה של ערוצים, מבטיחה גם איכות שמע ווידאו גבוהה ותומכת בדרישות של שירותי פרימיום.
כמי שפועל בענן הציבורי, Aviator דורש רק דפדפן אינטרנט וחיבור לאינטרנט כדי לגשת באופן מאובטח על מנת להפעיל את כל ההיבטים של הפלטפורמה, הצבת שליטה בקצות אצבעות המפעילים בכל מקום שבו הם ממוקמים – במשרד, מיקום מרוחק או בעת עבודה מהבית. הוא יכול לפעול בחשבון הענן של חברת מדיה עצמה, או בסביבת SaaS של Imagine, שם הוא מנוטר, מנוהל ומתוחזק על ידי Imagine, ומאפשר ללקוחות לקצור את היתרונות של יעילות תפעולית, תוך שמירה על שליטה בכל ההיבטים היצירתיים של התוכן שלהם.
בעת ההשקה, Aviator יכלול את כל היכולות הנדרשות כדי לפתור את הצרכים המורכבים של אספקת ערוצים ליניאריים איכותיים ומתוחכמים עם מקור אחיד – שידור מקור וזרמים ליניאריים של OTT מרשימת השמעה אחת התומכת בהכנסת מודעות. היכולת שלה לשלב רכישת תוכן מהזרמות בשידור חי, מקורות קבצים כגון סרטוני וידיאו, שמע וכיתובים, הופכת את Aviator לכלי המושלם לאספקת זרימות עבודה של אירועי ספורט ,חדשות ואירועים חיים מתוזמנים ולא מתוכננים.
“נמשיך להוסיף פונקציונליות בלוח זמנים אגרסיבי של מפת דרכים”, מוסיף מלקולם. “בהמשך השנה, נרחיב את יכולות המונטיזציה של פלטפורמת Aviator כדי לאפשר לחברות מדיה למכור את מלאי המודעות שלהן במקום להגביל אותן רק לחיבור פלטפורמה בצד הביקוש כדי למלא את המלאי הזמין. זה יאפשר לחברות המדיה למקסם את התשואה שלהן, מה שמאפשר להן בתורן להרשות לעצמן יותר זכויות תוכן פרימיום”.
בלב Aviator נמצא מנוע מיקום המודעות “הקהל הראשון” של Imagine, שיאפשר לחברות מדיה למכור מלאי לפי קהל, לפי הקשר, או לפי ספוט – ללא קשר לפלטפורמה או למנגנון הצגת המודעות. פונקציונליות חדשה תאפשר לחברות מדיה למקסם את ההכנסות על ידי פילוח פרסומות לקהלים באופן מדויק; אספקת מדדים של עלות לאלף חשיפות ומדד המחירים לצרכן בכל הפלטפורמות, כולל שידור; ומונטיזציה של תרחישים שקשה לתכנן מראש, כגון זמן נוסף באירועי ספורט ותכנות מבזקי חדשות.
מלקולם ממשיך, “ככל שהצרכנים מוצאים דרכים נוספות לצפות, היעילות של הענן משחקת תפקיד חשוב, מה שמקל על חברות המדיה לטפל בהרחבת הזדמנויות הפרסום וליצור ערוצים בעלי השפעה ודינמית עם משיכה אמיתית לצופים. היבטים מסוימים של נוף הטלוויזיה נותרים לא בטוחים, אך הפיכת התוכן לזמין בכל המסכים באופן המאפשר ללקוחותינו לממש את מלוא פוטנציאל ההכנסות שלהם דורש התכנסות של תכנון תוכן, מקור ומונטיזציה. וזה בדיוק מה שתעופה מאפשרת.”