Hyundai Translead תעזר בטלמטיקה של פוורפליט

כריס וולף, צילום: קייט דשרילה

שיתוף הפעולה ימנף את פתרון ה-LV-300 של פוורפליט ויספק נראות בזמן אמת וחסכנות תפעולית 

פוורפליט (נאסד”ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים, מכולות וציי רכב, מדווחת כי Hyundai Translead, יצרנית הנגררים המובילה בצפון אמריקה, תמנף את פתרון ה-LV-300 למעקב אחר נגררים של פוורפליט להשקת פלטפורמת HT LinkSense. באמצעות אינטגרציה זו עם פוורפליט, פלטפורמת HT LinkSense תוכל לספק למנהלי צי רכב את הגמישות לבחור את החיישנים ופתרונות הטלמטיקה אשר יענו על הצרכים שלהם. תחילה, פתרון ה-HT LinkSense יהיה זמין עבור קו הנגררים למכולות סגורות של Hyundai Translead ובהמשך גם לנגררים בקירור, משטחים נגררים, שלדות רכב ולמוצרים בשוק השניוני. 

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם פוורפליט בזמן שאנו מרחיבים את מנעד האפשרויות עבור לקוחות המעוניינים בפלטפורמת נתוני צי אסטרטגיים כמו HT LinkSense”, אמר שון קני, מנהל המכירות הראשי של Hyundai Translead. “באמצעות שיתוף הפעולה הזה, אנו מציעים גמישות, באמצעות קישוריות אוניברסלית, של חיישנים ליעילות תפעולית מרבית של ציי רכב, אשר הופכת ציי רכב חכמים לחכמים יותר.”

פתרון המעקב אחר נכסים של פוורפליט, ה-LV-300, מספק נראות רציפה בזמן אמת ותוך כדי תנועה, כמו גם מידע מדויק יותר על זמני הגעה ויציאה, בכדי לתכנן טוב יותר את הקצאת משאבי שרשרת האספקה. ה-LV-300 מתקשר באמצעות רשת 4G LTE, ומספק דיווח אלחוטי רציף כדי להבטיח שלקוחות יוכלו לקבל עדכונים שוטפים על מצב הנכסים שלהם ומטענים חשובים. כמו כן, ה-LV-300 מתחבר ישירות למקור חשמל וגם לסוללה נטענת לגיבוי ומציע יכולות איתור והתרעה של ניסיונות לחבל במערכת.

“לכבוד הוא לנו ש-Hyundai Translead בחרה בפוורפליט לשמש כחלק מרכזי בפתרון ה-HT LinkSense שלה לנגררים”, אמר כריס וולף, מנכ”ל פוורפליט. “פתרונות הלוגיסטיקה המשולבים שלנו יאפשרו ללקוחות גישה לתצוגה הוליסטית יותר של הנגררים והמשא שלהם על ידי איסוף נתוני חיישן וטלמטיקה קריטיים. באמצעות מינוף פלטפורמת הטלמטיקה האמינה שלנו, יכולות הניתוח והדיווח בזמן אמת, Hyundai Translead “תעלה את הרף” בעזרת פלטפורמת ה-HT LinkSense שלה ועל ידי אספקת מידע על נכסים יקרי ערך בתעשיית התובלה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version