חדשות

Hitachi Energy תאיץ את השימוש בניידות ברת קיימא בעיר הגדולה ביותר בגרמניה

פתרון הטעינה חכם של Grid-eMotion™ Fleet יעזור לעיר ברלין להגיע ליעד של צי אוטובוסים ללא פליטה עד 2030

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילת השוק והטכנולוגיה העולמית בתחום רשתות החשמל, זכתה בהזמנה מ-Berliner Verkehrsbe-Triebe (BVG), חברת התחבורה הציבורית העירונית הגדולה ביותר בגרמניה, לספק לה את תשתית הטעינה החכמה שלה, Grid-eMotion™ Fleet, כדי לסייע ל-BVG לעבור לניידות ברת קיימא בברלין, בירת המדינה.

Hitachi Energy תספק פתרון מלא של Grid-eMotion Fleet לתשתית טעינה, מהרשת ועד לתקע, עבור שתי מסופי האוטובוסים הבאים שיוסבו בתוכנית חשמול האוטובוסים. הפתרון של Hitachi Energy מציע את טביעת הרגל הקטנה ביותר עבור החיבורים, כמו גם פליטת רעש נמוכה ואמינות גבוהה – שלוש דרישות מפתח למסופי אוטובוסים בסביבה עירונית צפופה שבה המקום מוגבל וטעינה חלקה חיונית כדי להבטיח שהאוטובוסים יפעלו בהתאם ללוח הזמנים.

הפתרון כולל חיבור לרשת החלוקה, חלוקת חשמל ותשתית טעינת DC עם נקודות טעינה ומערכות טעינה חכמות. Hitachi Energy תבצע את תהליכי ההנדסה והשילוב, והיא תתקין ותציע שירות עבור את כל הפתרון. לפתרון עיצוב קומפקטי ועמיד והוא דורש פחות ציוד מתשתיות מתחרות, מה שמוביל לטביעת הרגל הקטנה, כמו גם עלויות תפעול ותחזוקה נמוכות יותר וכן אמינות גבוהה יותר. בדרך כלל, Grid-eMotion Fleet דורש 60% פחות מקום ו-40% פחות כבלים ממערכות טעינה חלופיות; הוא גם מספק אמינות מערכת כוללת מעולה.

“אנו שמחים לעזור לעיר ברלין במעבר שלה לתחבורה שקטה וללא פליטות ועתיד אנרגיה בר קיימא עבור תושבי הבירה האיקונית הזו”, אמר ניקלס פרסון, מנכ”ל עסקי שילוב הרשת שלHitachi Energy. “אנחנו חשים את הדחיפות ויש לנו את הטכנולוגיה החלוצית והמחויבות לקדם ניידות בת קיימא, ובכך לשפר את איכות החיים של מיליוני אנשים”.

BVG מפעילה את צי האוטובוסים העירוני הגדול ביותר בגרמניה המונה כ-1,500 כלי רכב, אותו היא שואפת להפוך לחשמלי לחלוטין וללא פליטות עד שנת 2030. הדבר מצריך התקנת תשתית טעינה ברשת הגדולה של מחסני האוטובוסים שלה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן