חדשות

Hitachi Energy משיקה מודול מוליכים למחצה

Hitachi Energy משיקה באופן גלובלי מודול מוליכים למחצה לאספקת כוח משנה משחק עבור כל סוגי הרכבים החשמליים

אלקטרוניקה עוצמתית עתירת ביצועים לוקחת את הניידות האלקטרונית לשלב הבא ומקדמת עתיד אנרגטי שהינו יותר בר קיימא, ולכולם.

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילת טכנולוגיה גלובלית בשוק רשתות החשמל, הודיעה היום כי תשיק בעולם את RoadPak, המודול החלוצי שלה המציע העברת כוח מבוססת מוליכים למחצה עבור רכבים חשמליים. זה יקרה ב-PCIM Europe, יריד האלקטרוניקה המוביל בעולם שיתרחש בנירנברג, גרמניה, 10-12 במאי.

RoadPak מציב רף חדש לביצועי רכב חשמלי. מודול קומפקטי זה משתמש בטכנולוגיית סיליקון קרביד (SiC) חדישה כדי להשיג רמות יוצאות דופן של צפיפות הספק לטעינה מהירה יותר, אמינות לאורך חיי הרכב, ואיבודי חשמל הנמוכים ביותר שאפשר כד להשיג את טווח הנסיעה הארוך ביותר האפשרי.

“RoadPak הוא תוצאה של יותר מ-100 שנים של חדשנות של Hitachi Energy ומובילות שוק בתחום האלקטרוניקה החשמלית”, אמר ניקלס פרסון, מנהל עסקי, Hitachi Energy Integration Grid. “יחד עם מערכות הטעינה Grid-eMotion™ Flash ו-Fleet EV שלנו, היא מתבססת על המחויבות שלנו לקחת את הניידות האלקטרונית לשלב הבא ולקדם עתיד אנרגיה שהיו יותר בר קיימא, ולכולם”.

RoadPak נבדק בידי יצרני רכבים חשמליים רבים, ועם שתי עונות של ביצועים ללא רבב עם צוות Mahindra Racing Formula E, הוא זמין בטווח של 750 וולט ו-1,200 וולט כאחד. זה הופך אותו לפתרון מיטבי עבור כל סוגי הרכב החשמליים – מכוניות רגילות ויוקרתיות, רכבים מסחריים, אוטובוסים, מכונות חשמליות חקלאיות, משאיות כבדות ומכוניות מירוץ בעלות ביצועים גבוהים.

“הייתה לנו הזכות להיות המשתמשים החלוציים במודול הכוח המתקדם הזה במכוניות המרוץ Mahindra M7Electro ו-M8Electro שלנו במהלך השנתיים האחרונות, והוא הוכיח את בשיפור הביצועים והאמינות באופן משמעותי”, אמר דילבאג גיל, מנכ”ל ומנהל צוות Mahindra Racing. “שיפור הטכנולוגיה האיכותי הזה מאפשר לנו לפתח את הדור הבא של פתרונות רכב ירוקים חדישים ולשפר את חוויית הנהיגה”.

רכיבי הובלת חשמל מבוססי מוליכים למחצה הם מרכיב קריטי בכלי רכב חשמליים. הם לב ליבו של המהפך, הממיר הספק DC מהסוללה של הרכב לכוח AC המניע את המנוע. אמינות היא המפתח. המוליכים למחצה של RoadPak מתוכננים לפעול ללא תקלות במשך יותר מארבעה מיליון מחזורי התחלה-עצירה לאורך חיי הרכב.

שוק הרכב החשמלי צומח באופן מעריכי. המכירות העולמיות של מכוניות חשמליות צמחו ב-40% ב-2020 וכמעט הוכפלו ב-2021. בנוסף, כל יצרניות הרכב הגדולות התחייבו להפסיק לייצר רכבי בנזין ודיזל בהדרגה עד 2030, או קודם לכן.

ל-Hitachi Energy יש שני מקורות ייצור נפרדים התומכים המבטיחים אספקה ​​ברחבי העולם עבור מוצרי המוליכים למחצה מבוססי ה-SiC שלה, כולל RoadPak. החברה מייצרת שבבי SiC משלה במפעל המוליכים למחצה שלה בשוויץ ונתמכת בידי יצרנית שבבי SiC עצמאית בארצות הברית, ובכך מבטיחה את האספקה ​​הן מבחינת נפחים והן מבחינת זמינות גיאוגרפית. טכנולוגיית המוליכים למחצה המתקדמת של היטאצ’י אנרגיה היא מרכיב מרכזי בפתרונות שילוב הרשת שלה המאפשרים לכמויות עצומות של אנרגיה מתחדשת לזרום באופן אמין דרך רשתות חשמל ובין מדינות. הם גם המפתח למערכות ממירי המתיחה המניעות רכבות חשמליות ומטרו במהירות גבוהה, ולכלי הרכב החשמליים שהופכים את התחבורה בכבישים לנקייה ובת קיימא.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן