H3 Dynamics השלימה את פיתוח מנוע נאסל המימני הראשון בעולם למטוסים

logo H3Dynamicsonwhite

הפתרון פותח פוטנציאל לנתיבים בינוניים עד ארוכים של 2,500 ק”מ עבור מטוסים עם 19 עד 100 נוסעים

פיזור מנועי הנאסל על הכנפיים משפר את הבטיחות ומשחררים מקום יקר בגוף המטוס.

H3 Dynamics השלימה בהצלחה את הפיתוח של מנוע נאסל מימן-חשמלי משולב באופן מלא למטוסים הראשון מסוגו בעולם, פתרון ליבה המאפשר את העוצמה הנדרשת להנעת פיתוח של מטוסי מימן עתידיים.

בשנים הקרובות, ארכיטקטורת הנעת מימן חשמלית מבוזרת תאפשר להטיס 19, 80 או אפילו יותר מ-100 נוסעים, מה שיאפשר לחברות תעופה לכסות קווים לטווח בינוני וארוך עד 2,500 ק”מ, מעבר למרחקי הטיסה לטווחים הקצרים שהם המטרה של התחום המפתח של מטוסים המונעים באמצעות סוללה.

במקום מערכת תאי דלק מימן מרכזית אחת, H3 Dynamics מפזרת מספר מערכות הנעה המשלבות סוללות, תאי דלק, אחסון מימן ומנועים חשמליים קטנים יותר לאורך הכנפיים. המשמעות היא שהגודל של כל מערכת תאי דלק, ערכת סוללות היברידית וגם אתגרי ניהול החום כולם הופכים קטנים יותר, מה שהופך את המערכות לבטוחות יותר וקלות יותר לניהול.

ב-2018, H3 Dynamics הגישה פטנטים בינלאומיים להנעה מבוזרת באמצעות מימן בקנה מידה מלא והכריזה על תוכניות לייצור Element One, מטוס בהנעת מימן עם חזון המיישם את הטכנולוגיה הזו. שנתיים לאחר מכן נולדה תנועה חדשה בשוק התעופה העולמי לגבי השימוש במימן: מנהיגי התעשייה הכריזו על תוכניות חדשות לייצור מטוסים בהנעת מימן וסטארטאפים הוקמו במרוץ חדש לשמיים.

“ההכרזה של היום מסמנת ציון דרך מרכזי עבור H3 Dynamics ותעשיית התעופה הרחבה יותר”, אמר המייסד והמנכ”ל טאראש וואנקביץ’. “זו מערכת ההנעה האמיתית הראשונה בעולם שניתן לפזר על כנפי מטוסים חדשים ללא פליטה”.

H3 Dynamics פועלת לצד המציאות של לוחות זמנים ושל אישורי בטיחות וכניסה לשוק עם פלטפורמות בלתי מאוישות בסיכון נמוך יותר, ומופחתות משקל, והיא מתקדמת צעד אחר צעד לקראת פלטפורמות מטען ופלטפורמות מאוישות כבדות יותר.

מערכות הנעת המימן החדשות של H3 Dynamics יתחילו במבחני טיסה בצרפת בשבועות הקרובים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version