החברה מבצרת את מעמדה החזק בשוק עם הכרה מרשימה מזה הרבעון השני ברציפות
Glassbox, הספקית המובילה של ניתוח חוויות דיגיטלית עבור אפליקציות אינטרנט ומובייל, הודיעה כי היא קיבלה 150 ציונים לשבח של G2 ברבעון הראשון של 2022, מעבר ל-37 שקיבלה ברבעון הרביעי של 2021. G2, המפעילה שוק תוכנה המשמש יותר מ-60 מיליון רוכשי תוכנה מדי שנה, הוא מהווה את היעד המקוון המובהק לגלות, לסקור ולנהל את הטכנולוגיה שעסקים צריכים כדי למצות את הפוטנציאל שלהם.
בנוסף ליותר מ-100 ציונים לשבח, Glassbox הייתה המובילה בתשע קטגוריות של דוחות האביב של G2, כולל:
*ניתוח מסעות לקוחות.
*פלטפורמות חוויה דיגיטלית (DXP).
*מיטוב אפליקציות למכשירים ניידים.
*כלי מפת חום.
*ניתוח אפליקציות למכשירים ניידים.
*ניתוח מוצר.
*אנלטיקה לנייד.
*שידור חוזר של הפגישה.
*ניתוח דיגיטלי.
“מכיוון שהתחייבנו לשאיפה ליצור את פלטפורמת ה-Digital Experience Intelligence ההוליסטית שהתעשייה תעדיף, תמיכה כמו זו מהווה עדות אמיתית לעבודה הקשה של הצוותים הגלובליים שלנו”, אמר ירון מורגנשטרן, מנכ”ל Glassbox. ״G2 הוא מקור מוסמך ומהימן לתובנות שוק ואנו מתכבדים שהפתרונות שלנו דורגו כמשפיעים ביותר בידי המשתמשים״.
Glassbox זכתה להכרה לאחרונה בפרסי התוכנה הטובים ביותר של G2 ל-2022, כשהיא ממוקמת ברשימות של שביעות רצון, שיווק ופרסום דיגיטלי, פיתוח וניהול תוכן במקומות הגבוהים ביותר. בנוסף, החברה צוינה כמובילת מומנטום בכל הקטגוריות של “חוויית הלקוח הדיגיטלית” ב-2021, והייתה החברה הראשונה שהשיגה אי פעם כמות זו של הכרה בשוק החוויות הדיגיטליות.
“הדירוגים בדוחות G2 מבוססים על נתונים שסופקו לנו על ידי רוכשי תוכנה אמיתיים”, אמרה שרה רוסיו, מנהלת המוצר הראשית ב-G2. “קונים פוטנציאליים יודעים שהם יכולים לסמוך על התובנות הללו בעת מחקר ובחירת תוכנה מכיוון שהן מבוססות על ביקורות בדוקות, מאומתות ואותנטיות”.
דוחות האביב של G2 מחזקים את מעמדה של Glassbox כמובילה בתעשייה וספקית תוכנה לחוויה דיגיטלית הוליסטית. כיום, החברה תומכת ביותר מטריליון מסעות לקוח באינטרנט ובמובייל מדי שנה עבור המותגים הידועים ביותר בעולם בתעשיות רבות.