Gain Theory, חברת ייעוץ וחיזוי גלובלית שמאיצה את הצמיחה של מותגים שאפתניים, הוכרזה כמובילה ב- The Forrester Wave
גל ה-MMO של Forrester מעריך ומודד את ספקי מדידת השיווק והמיטוב המשמעותיים ביותר לפי היצע הפתרונות הנוכחי, האסטרטגיה והנוכחות בשוק. Forrester מסווגת את הספקים כמנהיגים, מבצעים חזקים, מתמודדים או מאתגרים.
הדו”ח של פורסטר קובע כי “ארגונים גלובליים גדולים עם תקציבי שיווק מורכבים נמצאים בחיפוש אחר שירותים עתירי מגע שצריכים להכניס את Gain Theory לרשימה הקצרה שלהם” ומציין כי “היצע השירותים של Gain Theory באמת בולט לעומת המערך התחרותי ממול”.
Gain Theory קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר האפשריים ב-13 קריטריונים, שהוגדרו כעליונים ביחס לספקים אחרים בהערכה. הציונים הגבוהים ביותר של תורת Gain Theory את תרחישי השימוש בקריטריונים ‘ניהול תיקי מותג’, ‘אסטרטגיה ותכנון שיווק רב-ערוצי’ ו-‘עסקים מונעים בתובנות’. ציונים מלאים ניתנו גם ל-Gain Theory גם בקריטריונים של ‘מתודולוגיית מדידה אחודה, ‘ייעוץ אסטרטגיות שיווק’, ‘ייעוץ אסטרטגיה עסקית’ ו’ייעוץ לניהול שינויים’.
יש לציין ש-Gain Theory זכתה לציון מרבי עבור ‘מתודולוגיית מדידה אחודה. הדו”ח קובע כי, “הגישה ארוכת הטווח של Gain Theory היא לקדם את המלצות התכנון והמיטוב שלה על ידי שילוב גדול יותר של התנהגויות של לקוחות ושל אותות המתקבלים מנתונים”.
בנוגע ליכולתה של Gain Theory לייעץ לגבי מנופי צמיחה עסקית כלל-ארגונית, ציונים גבוהים ניתנו גם בקריטריון ‘ייעוץ אסטרטגיה עסקית’, שהעריך את יכולתם של הספקים ליישם את יכולות המדידה והמיטוב שלהם בתחומים כמו ניתוח נטישת לקוחות, ניתוח תמחור, ניתוח יצירת ביקושים ותובנות פונקציונליות אחרות.
“בתקופה של שינוי וחוסר ודאות חסרי תקדים, ארגונים זקוקים לגישה הוליסטית יותר ועתידית להאצת הצמיחה. אפשרנו ללקוחותינו לעשות זאת על ידי הפעלת אסטרטגיות עסקיות חכמות המתמזגות בדיעבד, תובנה וראיית הנולד. אנו שמחים על מעמדנו כמובילים בדו”ח Wave של פורסטר”, אמר מנג’ירי תמאנה מנכ”ל Gain Theory Global, “זה מאשר עבורנו את הערך הייחודי שאנו מספקים ללקוחותינו ברחבי העולם שסומכים עלינו להתמקד במה שחשוב ביותר, לפשט את המתחם במהירות, ובסופו של דבר לעשות שינוי משמעותי בביצועים העסקיים שלהם”.