במרכז בדובאי – ראיד וארווין
Expereo, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אינטרנט, SD-WAN, SASE וגישה לענן במודל מנוהל, מודיעה על פתיחת מרכז המצוינות החדש שלהם על שטח 10,000 רגל מרובע לתמיכת לקוחות, בדובאי, איחוד האמירויות.
המרכז מייצג את ההתרחבות האחרונה של Expereo באיחוד האמירויות, ומשלים את נוכחותם העולמית של תמיכת לקוחות בפיליפינים ובבואנוס איירס, הנתמכת על ידי מרכזי הנדסת רשת מומחים בהולנד, צרפת וארה”ב. המרכז החדש באיחוד האמירויות יאכלס יותר מ-100 מומחים מ-18 לאומים שונים הדוברים 32 שפות, ויבטיח חוויית לקוח גלובלית באמת ואיכות שירות ברחבי בסיס הספקים הגלובלי של Expereo לאינטרנט ולגישה לענן.
מרכז המצוינות המשוכלל של Expereo, המתגאה בתשתית IT חדשנית ביותר, יפעל באופן מלא בענן עם בקרות אבטחה רב שכבתיות. תוכנית האחריות הסביבתית והחברתית של Expereo הייתה גורם מפתח בתכנון ובעיצוב. טכנולוגיה שהוצאה משירות וציוד IT מדור קודם ייתרמו למוסדות חינוך בעולם המתפתח. המרכז החדש נועד למזער את צריכת האנרגיה, למנוע פלסטיק חד פעמי ולשפר את רווחת העובדים עם מתקנים חדישים וניהול איכות אוויר.
בהתייחסו לצמיחה האחרונה של Expereo בנוכחות גלובלית, אומר ארווין פוולס, מנכ”ל החברה: “ככל שאנו מגדילים את חבילת פתרונות קישוריות מארג הענן וארגונים גלובליים מאיצים את הטרנספורמציה לרשתות מבוססות אינטרנט, אנו מחויבים לספק יכולות תמיכה גלובליות ברמה עולמית; החל מתכנון ארכיטקטורה ראשוני וכלה בפריסה ותמיכה. כדי לעשות זאת אנו מושכים את הכישרון הטוב ביותר, ועושים זאת בקנה מידה גדול. במהלך 18 החודשים האחרונים, אימצנו מדיניות עבודה מהבית המאזנת בין בריאות העובדים, חוויית הלקוח והפרודוקטיביות. התוספת של המתקנים החדשים שלנו באיחוד האמירויות תאפשר לנו לעשות זאת בקנה מידה גדול, ולספק את השאיפה שלנו לספק חוויית לקוח ללא תחרות”.
ראיד ראשד, מנכ”ל Expereo המזרח התיכון אומר: “מרכז המצוינות החדש רתם את הכישרון במרדף אחר שמירה על התשתית הקריטית למשימה ויישומי הענן של לקוחותינו. זאת בעקבות האסטרטגיה של Expereo להעצים, לאמץ, להפיק רווחים ולהאיץ במהירות את המעבר של לקוחותינו למערכת אקולוגית מבוססת ענן. המרכז החדש מספק ללקוחותינו את היכולת לנצל את קישוריות הדור הבא ומציע להם יכולות ללא תחרות כדי להכין אותם לאתגרים של מחר. אני גאה מאוד במומחים שאפשרו ל-Expereo לעצב מחדש ולפתח את תעשיית הטלקו על ידי מיצוב חוויית הלקוח בלב כל מה שאנחנו עושים”.