חדשות

Contentsquare מכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo

Contentsquare מכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo כדי למלא פער גדול בתחום האנליטיקה – הבנת המבקר הלא ידוע שמגיע לראשונה 

המקטעים של Namogo יחזקו חברות קמעונאות, מסחר, CPG, נסיעות, שווקים וחברות פינטק שאינן מנצלות את מלוא הפוטנציאל של כל המבקרים באתר.

Contentsquare, המובילה הגלובלית באנליטיקה של חוויה דיגיטלית, הכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo, הפלטפורמה הראשונה בעולם להמשכיות המסע הדיגיטלי. השותפות המשופרת והאינטגרציה עם Namogoo מוסיפה שכבה חסרת תקדים של מידע הקשרי לתובנות הייחודיות לגבי התנהגות לקוחות של Contentsquare, ומאפשרת הבנה רבה יותר של לקוחות דיגיטליים, במיוחד מבקרים ראשונים שאינם ידועים לאתר – רוב המשתמשים הדיגיטליים בימינו.

באמצעות דור חדש של נקודות נתונים ומגזרים ייחודיים בתעשייה שאינם מסתמכים על עוגיות והיסטוריית מבקרים, אינטגרציה זו מאפשרת לעסקים לבנות דיוקן עשיר עוד יותר של הלקוחות שלהם, ולהבין טוב יותר מדוע הם גולשים כפי שהם גולשים.

הטכנולוגיה של Namogoo אוספת באופן אוטומטי נתונים לא אישיים על מכשירי לקוחות, ההתנהגות הצרכנית והסביבה כדי לעזור לעסקים להבין את ההשפעה שיש למשתנים אלה על מסע הלקוח הכולל. מההכנסה הצפויה לאורך החיים ועד להסתברות לנטישה, דרך מהירות החיבור ויעילות המכשיר, נקודות הנתונים והמקטעים הייחודיים של Namogoo מוכווני מסחר ועוזרים לצייר תמונה ברורה יותר של הלקוח. שילוב התובנות הללו עם נקודת המבט ההוליסטית של Contentsquare על חוויית הלקוח הדיגיטלי מאפשר לצוותים לפתח הבנה טובה יותר לגבי המבקרים הדיגיטליים שלהם, ולעודד מיטוב חכם יותר והתאמה שמשפיעה יותר.

“המיוחד בשותפות הזו הוא שהיא מעניקה למותגים הבנה חסרת תקדים לגבי מבקרים ראשונים ולא ידועים, המסתמכת על תובנות חוויית לקוח הקשריות ולא על המידע שנאסף באופן מסורתי באמצעות פרופיל לקוחות. לדוגמה, כעת אנו יכולים להבין האם מבקרים בפעם הראשונה מתמצאים בטכנולוגיה או לא, מה שמאפשר לעסקים ליצור חוויות מותאמות הרלוונטיות למגזר המסוים הזה”, אמר גלעד צוברי, סגן נשיא ביצועי לפיתוח עסקי גלובלי ושותפויות ב-Contentsquare.

“השילוב הזה הוא מונומנטלי עבור אנליטיקת קמעונאות מכיוון שהוא נותן מבט מעמיק על מבקרים לא ידועים, התנהגותם, המכשירים שהם משתמשים בהם והמסעות שהם עוברים. המקטעים והתחזיות שלנו לגבי הכוונה של המבקרים, הסבירות לקנות ולבקר שוב או ליצור קשר עם הפעילות של הסוחר – אינם מסתמכים על נתונים אישיים ועל היסטוריה – הם ייחודיים בשוק ונותנים יתרון גדול למי שמשתמש בזה. אנו נרגשים לקראת השלב הבא בשותפותנו עם Contentsquare והחיזוק של פתרון ה-Cookies Experience Analytics שלה, ומצפים לצמיחה מוגברת ולשביעות רצון הלקוחות בחודשים הקרובים”, אמר אוהד גרינשפן, מנהל טכנולוגיה ראשי ומייסד שותף של Namogoo.

עם חוויית לקוח המפתח שמספק בידול תחרותי עיקרי כיום הוא ההבנה של האופן בו לקוחות בעלי ערך גבוה מתנהגים ומה הם מצפים מהחוויה המקוונת. מדובר בהיבט קריטית להגברת השמחה של הלקוחות, בניית אמון דיגיטלי גדול יותר והנעת צמיחה בהכנסות דיגיטליות. השותפות והשילוב של Namogoo עם Contentsquare שופכים אור על התנהגות מבקרים דיגיטליים, ומאפשרים למותגים להבין טוב יותר את הקהל הדיגיטלי שלהם, לזהות את אוכלוסיות הזהב שהוכחו כמספקות יחס המרה גבוה ב-50%-200% ממבקרים אחרים, להסיר חיכוכים לאורך מסע הלקוח, ונשוט בפעולות מהירות וחכמות.

לאחר הודעת השותפות ב-2020, שתי החברות פיתחו את השותפות עם מגוון מותגי קמעונאות ומסחר אלקטרוני מובילים. כיום, המקטעים של Namogoo בנויים על 1.2 מיליארד מבקרים חודשיים ייחודיים בחברות המסחר האלקטרוני והקמעונאות המובילות בארצות הברית ובאירופה. בינתיים, Contentsquare מנתחת 3,200 טריליון אינטראקציות עם לקוחות מדי חודש כדי לספק ללקוחותיה תובנות התנהגות לקוחות ייחודיות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן