עדכון האביב יציעה תמיכה במנדטים של מס, הכרה בהכנסות וציות אזורי כדי לעזור ללקוחות להתרחב ברחבי העולם
לאחר סבב הגיוס האחרון שלה, Chargebee, פלטפורמת ניהול המנויים המובילה, הודיעה כי שירות החשבוניות האלקטרוניות הראשון בתעשייה לעסקים עם ביצועים גבוהים של תוכנה כשירות ומודל מנויים יעמדו במרכז עדכון האביב 2022 שלה. המהדורה כוללת עדכונים המיועדים לאפשר צמיחה ויעילות עבור לקוחות Chargebee, כולל תכונות לזיהוי מיסוי והכנסות ווכן שוק מרכזי חדש למיכון של תזרימי עבודה לרישום חיובים באמצעות ספרייה של אינטגרציות ניתנות להתאמה.
חשבונית אלקטרונית
מדינות ברחבי העולם, כולל ברזיל, צרפת, פינלנד, גרמניה והודו, כבר מעניקות מנדט מחייב לחשבונית אלקטרונית עבור עסקאות עסקים וממשלה (B2G) וכדרך למודרניזציה ופישוט הדיווחים ותשלומי המס במספר מדינות, כולל פולין וצרפת שיצטרפו לאיטליה, מקסיקו וצ’ילה כשקיבעו כי חשבונית אלקטרונית היא בגדר חובה עבור עסקאות B2B כבר ב-2023. שירות החשבוניות האלקטרוניות של Chargebee יאפשר לעסקים המבקשים להרחיב את הפעילות הגלובלית שלהם לעמוד בקלות במנדטים המקומיים של חשבונית אלקטרונית ולשרת לקוחות B2G ו-B2B אזוריים חדשים.
“Chargebee פתרה לנו בעיה ענקית”, אמר גבריאל פרוני, מייסד שותף ו-CTO של Voxloud, חברת תקשורת שבסיסה באיטליה. “באיטליה יש כמה מהמנדטים המחמירים ביותר לשימוש בחשבונית אלקטרונית בעולם כולו, וללא שירות החשבוניות האלקטרוניות של Chargebee, היינו צריכים להשקיע אינספור שעות בשליחה ידנית שלהן. Chargebee הגיעה ועזרה להפוך את התהליך לממוכן, חסך מהצוות שלנו לבזבז זמן וכוח מיותרים ואפשר לנו להתמקד בעשיית מה שאנחנו עושים הכי טוב”.
שוק מרכזי
מיכון הוא המפתח להבטיח שמערכות חיוב מודרניות יהיו מסוגלות להישאר גמישות וניתנות להתאמה כדי שהעסקים יצליחו, במיוחד עבור תוכנה כשירות ומודלים של מנויים, ויש לו תפקיד גדול יורת בעדכון אביב 2022 של Chargebee.
השוק המרכזי של Chargebee מאפשר לעסקים לבנות את מערכות החיוב שלהם על גבי Chargebee, והוא מאפשר אינטגרציות נוספות וטובות יותר על ידי חיבור סוחרים עם קטלוג רחב של אינטגרציות זמינות לבחירה. השוק משפר אינטגרציות עם אפליקציות אחרות מקצה לקצה, מגילוי ועד הרשמה, מיכון של תזרימי עבודה לחיוב ותרחישי שימוש.
מיסוי והכרה בהכנסות
בנוסף לחשבוניות האלקטרוניות ולשוק המרכזי, Chargebee מוסיפה יכולות וזיהוי למיסוי והכנסות כדי לטפל בשינויים בזמן אמת בהתבסס על דרישות הלקוחות. על ידי שימוש במיכון, Chargebee מספקת לעסקי מנויים דרך חדשה לסנכרן נתוני חיוב ולשפר את היעילות הפיננסית של הארגון, וכן מאפשרת להם לעמוד ברשימה ההולכת וגדלה של רגולציות, כולל מס ערך מוסף (VAT באירופה) וניכוי מס במקור (TDS בהודו).
ציות
מכיוון ש-Chargebee ממשיכה לתמוך בהתרחבות לאזורים גיאוגרפיים חדשים ושונים, הלקוחות אינם צריכים לדאוג בגין הצורך להתמודד עם רשימה ההולכת וגדלה של רגולציות אזוריות ומקומיות. Chargebee היא כעת מוסמכת HIPAA כתואמת ל-“כללי פרטיות”, “כללי אבטחה” ו-“התראות בגין הפרות” בהתאם לחוק הניוד והאחריות של HIPAA לתמיכה בלקוחות בתעשיית הרפואה. בנוסף, Chargebee גם תואמת לתקני PCI ו-GDPR ומקפידה על תקני ISO, SOC1, SOC2 ו-MFA.
צמיחה גלובלית
“להתרחבות גלובלית ולמוצרים יש חלק גדול במפת הדרכים של Chargebee ל-2022 ואילך, ואנו יודעים שהלקוחות שלנו תמיד מחפשים לשיפור היכולות ולכניסה לטריטוריות חדשות”, אמר ג’ון פירס, סגן נשיא לניהול מוצר ב-Chargebee. “יש טונות של חוקים ורגולציות המשתנים ללא הרף שיכולים לעכב את הצמיחה, והפתרונות החדשים שלנו נועדו לעזור ללקוחות שלנו להוריד את החששות האלה ולהתמקד בבנייה ותחזוקה של עסקים”.
רשימת התכונות המלאה של עדכון אביב 2022 כוללת:
- חשבונית אלקטרונית עבור הודו והאיחוד האירופי.
- ניכוי מס במקור (TDS).
- שוק מרכזי למנויים.
- ממשק משתמש חדש לשילוב ב-Salesforce.
- פירוט מסי סחורות ושירותים (אוסטרליה).
- הכרה בהכנסות באמצעות רכישת RevLock.
- שימור באמצעות רכישת Brightback.
- חייבים באמצעות רכישת numberz.
- תאימות HIPAA.
- תאימות SOC-2.
הסבב האחרון של שיפורי המוצרים הללו מגיע בעקבות סבב גיוס של 250 מיליון דולר שהגדיל את ערך החברה ל-3.5 מיליארד דולר ונועד להתרחבות הגלובלית של Chargebee. הרכישות האחרונות כוללות את Brightback (שימור לקוחות), RevLock (הכרה בהכנסות) ו-numberz (חייבים), והן יחזקו את הפתרונות של Chargebee כדי לאפשר ניהול מקצה לקצה של מנויים ונתוני הכנסות.