Canva מציגה את הדו”ח הכלכלי הוויזואלי

Canva

דו”ח ראשון מסוגו חושף דרכים חדשות בהן מנהיגי העסקים הגלובליים ממנפים תוכן ויזואלי לצורך גיוס, שיווק ומכירות

– 90% מסכימים כי דרכי תקשורת ויזואליות משפרות את היעילות במקום העבודה.

– 89% אומרים כי תקשורת ויזואלית תורמת להמשך המעורבות של לקוחות ושל צוותים מרוחקים.

– 61% אומרים כי עובדים בתפקידים שאינם כוללים עיצוב נדרשים לרכוש ידע מקיף בעיצוב.

Canva, הפלטפורמה היחידה בעולם לתקשורת ויזואלית כוללת, פרסמה היום את הדו”ח הכלכלי הוויזואלי ובו נתונים ברי פעולה מ-1,600 מנהיגים עסקיים גלובליים. הדו”ח מספק את התמונה המקיפה ביותר על הגישה של מנהיגים עסקיים גלובליים כלפי עקרונות התקשורת הוויזואלית הן מבפנים והן מבחוץ במטרה לייעל את הצוותים, כדי ליצור מעורבות חזקה של הקהל וכדי לשפר את התשואה הכלכלית של העסק.

בין ממצאי הדו”ח הכלכלי הוויזואלי:

*תקשורת ויזואלית משפרת את היעילות ואת שיתוף הפעולה במקום העבודה. כמעט כל המנהיגים העסקיים מסכימים כי שיטות תקשורת ויזואלית משפרות את היעילות (90%) ואת שיתוף הפעולה (89%) ומחזקות את הסמכות (85%) בהשוואה לשיטות תקשורת אחרות. הרוב (89%) מסכים גם כי כלי תקשורת ויזואלית מגדילים את התשואה של העסק.

*תקשורת ויזואלית מקצרת את מחזורי המכירות. הצוותים כיום גלובליים יותר מתמיד, והתקשורת הוויזואלית מאפשרת להם להרחיב את השיתוף הפעולה ביניהם; ובכך להיות פרודוקטיביים יותר בעולם שמתמקד בראש ובראשונה בדיגיטל.

למעשה, רוב המנהיגים העסקיים הגלובליים (89%) סבורים כי לתקשורת ויזואלית השפעה חיובית על חברי צוות היברידי ומרוחק אשר מתחברים אחד לשני. 88 אחוזים אומרים גם כי כלי תקשורת ויזואלית תרמו לקיצור מחזורי המכירות שלהם. הסיבה לכך היא שרוב המנהיגים העסקיים (85%) מסכימים כי בעיקרון קל יותר לעבד תוכן ויזואלי, מה שמשפר את התגובה מצד לקוחות פוטנציאליים אשר נשארים מעורבים לאורך תהליך המכירה.

*בקיאות בעיצוב היא כעת דרישת חובה ברוב המשרות. בקיאות בתחום העיצוב הפכה לנושא קריטי עבור רוב אנשי המקצוע שאינם מעצבים בעלי הכשרה בתחום. מסיבה זו, למעלה מחצי מהמנהיגים העסקיים (61%) ציינו כי עובדים בתפקידים שאינם קשורים לעיצוב נדרשים להפגין ידע מקיף בתחום זה וכן יכולת ליצור נכסים ויזואליים משכנעים כמו גם מצגות המעודדות לפעולה ויכולת לערוך בקלות עיצובים של עובדים אחרים. כתוצאה מכך קרוב לשני שלישים (63%) מספקים הכשרה לאנשים שאינם נושאים בתפקידי עיצוב גרפי.

*עסקים זקוקים לתוכן ויזואלי טוב יותר. עסקים סובלים מבעיות שקשורות בעקביות, בתהליכי העבודה ובאיכות בפלטפורמות העיצוב שלהם. קרוב לשני שלישים מהמנהיגים העסקיים (64%) ציינו כי אין לחברה שלהם פלטפורמת תכנה מפושטת לעיצוב ויזואלי, ולמעלה מחצי מהם מסכימים כי התוכן הקיים אינו עומד בדרישות האסתטיקה (53%) ואינו עקבי (56%).

* Gen Z מוביל את העיצוב במקום העבודה. אנשי Gen Z זריזים ויצירתיים יותר, ולרוב הם מקדמים בברכה את כלי התקשורת הוויזואלית במקום העבודה. Gen Z חשים (93%), יותר מהדורות האחרים, כי התקשורת הוויזואלית עוזרת להם להביע את רעיונותיהם בצורה טובה יותר.

העסקים כיום פועלים בסביבת כלכלה ויזואלית חדשנית בה הצמצום ביכולת הריכוז והגידול העצום בהיקף התוכן הדיגיטלי הביאו לדרישה לחומרים ויזואליים אטרקטיביים וניתנים לשיתוף. עובדים ולקוחות מצפים כיום לתוכן מוצר ויזואלי וקל לעיבוד בדומה למה שהם רואים בפלטפורמות המדיה החברתית. דבר זה יצר הזדמנויות עסקיות משמעותיות עבור מי שמאמץ גישת “עיצוב תחילה” באמצעות מתן האפשרות לכל עובדי הארגון לעצב, תוך אפשור היכולת להפיק כמויות עצומות של תוכן איכותי.

“תקשורת ויזואלית יכולה לעזור לקדם מוצרים במסע של מנהיגים עסקיים בסביבה כלכלית משתנה. התקשורת הוויזואלית קריטית כיום יותר מתמיד לשיפור התקשורת, לשיתוף הפעולה והיצירתיות וכדי להשיג לקוחות חדשים כמו גם לצורך שימור כישרונות ושיווק בדרך יעילה”, אמר זק קיטשה, ראש שיווק ב-Canva. “קשה כיום להסב את תשומת לבם של האנשים ולכן עיצוב טוב יכול להוות את נקודת המפנה עבור ארגונים שמתקשים להתבלט בעידן הוויזואלי החדש”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version