חדשות

Bitget מארחת את חודש החוויה הקריפטוגרפית 2025, המכוון לדור ה-Z, ברחבי אירופה, אסיה והמזרח התיכון

Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת Web3, משיקה באופן רשמי את ‘חודש החוויה הקריפטוגרפית 2025’, קמפיין עולמי להפעלת נוער במסגרת יוזמת Blockchain4Youth. כעת, בשנה השלישית שלו, הקמפיין מתרחק מכיתות לימוד וסמינרים מקוונים, והופך את הקריפטוגרפיה ממילת באז למשהו מוחשי, שמיש ומציאותי. כחלק מחגיגות ‘יום הנוער הבינלאומי’ באוגוסט, מזה השנה השלישית, Bitget מתכננת לארח אירועי ‘חוויה קריפטוגרפית’ לאורך חודש אוגוסט במספר ערים במזרח התיכון, אירופה, דרום מזרח אסיה ודרום אסיה.

‘חודש החוויה הקריפטוגרפית 2025’ בנוי סביב סיסמה פשוטה: ‘תראו מה קריפטוגרפיה יכולה לעשות’. בעוד שהכותרות לעתים קרובות ממסגרות נכסים דיגיטליים סביב תנועות שוק, קמפיין זה הופך את הנרטיב, ומתמקד במקום זאת באופן שבו בלוקצ’יין מיושם בתשלומים, משחקים, DeFi, זהות וביטוי יצירתי. במסגרת הפעלות פופ-אפ, שעתידות לצאת לדרך ברחבי העולם באוגוסט הקרוב, Bitget מזמינה צעירים לנסות את עולם הקריפטוגרפיה בעצמם, לא בגרפים, אלא בשורה התחתונה, באולמות מטאוורס ובאמצעות אינטראקציות יומיומיות.

מקמפוסים אוניברסיטאיים ועד למרכזים יצירתה, המשתתפים יחקרו אזורים בהם יוכלו להטביע NFT, להתנסות בהלוואות מבוססות מטבעות יציבים, לסחור באסימוני מניות בהדמיות בזמן אמת, ולבחון עסקאות קמעונאיות מבוססות QR באמצעות PayFi. הם יקבלו תגים דיגיטליים, יטענו כרטיס Bitget Wallet Mastercard, ואפילו יערמו נכסים בסיבות DeFi בהנחיה פיזית של מדריכים. הפורמט נועד לשלב חוויה עם הבנה, כאשר כל תחנה היא חלק הדגמה, וחלק גילוי.

המעבר מחינוך לאינטראקציה מסמן פרק חדש בקמפיין. הקמפיין, שהושק בשנת 2023 עם ‘יום החוויה הקריפטוגרפית’, התרחב לחודש שלם בשנת 2024, והגיע ליותר מ-15,000 משתתפים ב-12 מדינות. מהדורת השנה מתקדמת עוד צעד, ונותנת עדיפות לנוכחות פיזית ומעורבות מעשית כדי לסייע בגישור על הפער ההולך וגדל בין סקרנות ב-Web2 לבין ביטחון ב-Web3.

ווגאר אוסי זאדה (Vugar Usi Zade)מנהל התפעול של Bitget והספונסר הבכיר של Blockchain4Youth, מאמין שהרלוונטיות מגיעה מהיישום. “אתה לא יכול לבנות אמונה בעתיד הקריפטו באמצעות תיאוריה בלבד. אתה צריך לתת לאנשים להרגיש את זה, להשתמש בזה, להטיל ספק בזה”, אמר. “חודש חווית הקריפטו עוסק בהפיכת הטכנולוגיה לאמיתית ולתת לצעירים סיבה לדאוג לאן היא הולכת”.

Bitget Wallet תשמש כשותפה הרשמית של הקמפיין, ותשלב את התכונות העדכניות ביותר שלה, כולל PayFi, וכלים מקוונים באזורי החוויה. ג’יימי אלקאלה (Jamie Elkaleh), מנהל השיווק הראשי של Bitget Wallet, הוסיף: “ההשתלבות היא רק ההתחלה. זה גם להראות כיצד קריפטוגרפיה יכולה להעצים פעולות יומיומיות, מתשלומים ועד יצירתיות. אנו נרגשים להביא את החזון הזה לחיים האמיתיים”.

מי שיעקוב אחר הקמפיין יוכל לצפות לסרטון סיכום שיתעד את עיקרי כל הפעלה בתחילת ספטמבר. עד אז, המסר של Bitget ברור: לא רק שהקריפטוגרפיה מגיע לעולם האמיתי, היא כבר כאן, ובאוגוסט הקרוב השליטה לדור עוברת הבא.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן