Advantive מרחיבה את הנוכחות הבינלאומית שלה עם רכישת Pepperi
חברה מובילה בתחום המסחר המאוחד B2B
Advantive מחזקת את הפתרונות הקריטיים הקיימים שלה לביצוע משימות במטרה לשפר את היעילות ואת הפעילות עבור יצרנים ומפיצים מתמחים.
Advantive, ספקית תוכנה למשימות קריטיות לעסקים המתמחים בתחום הייצור וההפצה, הודיעה היום על רכישת Pepperi , פלטפורמת מכירות B2B רב-ערוצית מובילה עבור סיטונאים ומפיצים. רכישה זו מקדמת את משימתה של Advantive להביא לתוצאות טרנספורמטיביות עבור לקוחותיה על ידי חיזוק הנוכחות הבינלאומית שלה ומתן פתרון ייעודי לחוויית מסחר מאוחדת המחברת בין מכירות שטח ניידות, מסחר אלקטרוני B2B וניהול האדמיניסטרציה של הארגון.
חברת Pepperi שמשרדה הראשי בישראל, סיפקה אפשרות גישה מאוחדת למכירות B2B עם הפתרון המשולב שלה מאז 2012. באמצעות שילוב של מסחר אלקטרוני B2B, אוטומציה של צוותי מכירות, ביצוע קמעונאי ועוד, Pepperi משרתת מעל 1000 לקוחות ביותר מ- 70 מדינות, ומספקת פתרון מקיף להגדלת המכירות, הפחתת תהליכים לא יעילים והאצת הפעילות.
“עד כה Advantive התמקדה בעיקר בייצור והפצה של תוכנות ממוקדות בדגש על ERP MES ו- QMS. רכישה זו מרחיבה משמעותית את היכולות החשובות במסחר B2B ובאוטומציה של כוח המכירות”, אמר קווין בויס, מנכ”ל Advantive . כעת Advantive יכולה להציע מערך פתרונות מעמיק יותר שמקרב בין יצרנים, מפיצים וקמעונאים, ומסירה חיכוכים בשרשרת האספקה.”
פלטפורמת המסחר המאוחדת של Pepperi שזוכה לאמון של מותגים כגון ,Kimberly-Clark Heineken וHallmark -, מסייעת לארגונים לאחד את פעולות המכירה למערכת אחת מגובשת – ובכך יוצרת חוויה עקבית ומותאמת אישית עבור הקונים ונציגי המכירות.
“תמיד תמכנו באפשרות של מותגים וסיטונאים של CPG להגיב במהירות לתנאי השוק המשתנים. על ידי איחוד כוחות עם Advantive נוכל להציע ללקוחותינו עוד דרכים רבות לייעל את הפעילות שלהם” אמר עופר יורוקסל, מנכ״ל פפרי “עם היכולות המשולבות שלנו, אנו מצפים ליצור ולייעל פתרונות שמניעים צמיחה עבור יצרנים ומפיצים מתמחים.”