ממשיכה להרחיב את פלטפורמת תפעול החנות הכוללת שלה. הרכישה חורגת מהגבולות של הפחתת בזבוז מזון, והיא מניעה קיימות בשאיפה לסייע לקמעונאים בחיפוש אחר חדשנות
חברת הנתונים היישומית Applied Data Corporation (ADC), מובילת השוק הגלובלית עם פלטפורמת תפעול החנות הכוללת שלה המבוססת על גישת תוכנה כשירות ופותחה לטובת קמעונאים, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת פינפוינט סופטוואר (Pinpoint Software, Inc), ספקית פתרונות תוכנה המניעים יעילות תפעולית וביצועית עבור בעלי מכולות וקמעונאים אחרים, כולל פלטפורמת ניהול תאריכי התפוגה המובילה בעולם, Date Check Pro®. הרכישה מהווה תוספת אסטרטגית במיוחד לפורטפוליו של ADC הכולל את פלטפורמת ניהול הפריטים הטריים FreshIQ® של ADC, ואת פלטפורמת תזמון חידוש המלאי ShopperKit. התוצאה היא פתרון שמעבר לכך שהוא מצמצם בזבוז מזון ומספק מכירות ברמה גבוהה יותר, בסופו של דבר גם חורג מעבר לקיימות אל גישה התחדשותית יותר עבור קמעונאים.
עבור רוב העוסקים בתחום הקמעונאות העולמי, בזבוז מזון נמצא בראש סולם הדאגות כמשפיע ביותר על השורה התחתונה. מאחר ומזון מבוזבז הוא הפריט מספר אחד שמגיע למזבלות, ותורם לפליטות גזי חממה, לטובת כולם יש לטפל בנושא זה באופן מידי ככל הניתן. ADC ופינפוינט חולקות חזון משולב לפיו יש לחמש את הקמעונאים בכלים הדרושים להנעת תוצאות בר קיימות באמצעות שילוב של כימות, ניתוח ופעולה.
“המסלול של ADC כפלטפורמת תפעול חנות כוללת ממשיך להתרחב כדי לספק מענה לצרכים של הקמעונאים בשוק המתפתח של ימינו”, אמר שאמוס היינס, מנכ”ל ADC, “פינפוינט מסייעת לקמעונאים לעקוב באופן פרו אקטיבי אחר תאריכי התפוגה של המלאי ברחבי החנות ולעבוד יחד עם קונים כדי למזער את בזבוז המזון. כחברה, אנו מחויבים לשפר את כל התפעול של החנות עבור קמעונאי מזון. עם התעניינות גבוהה של הצרכנים בקיימות, הקמעונאים מתמודדים עם אתגר צמצום בזבוז המזון כשבמקביל גם מקדמים את המכירות, וכאן נכנסים ADC וגם פינפוינט לתמונה”.
במשך כמעט שלושה עשורים, ADC היא ספקית מהימנה עבור יותר מ-20,000 אתרי מכולת וחנויות נוחות. פלטפורמת התוכנה כשירות של החברה המציעה פתרונות מותאמים לתעשייה כבר כוללת תזמון חידוש מלאי, ניהול קבלות, הזמנות ייעודיות, הדפסת תוויות, ניהול מלאי ופסולת, בדיקת מקורות מזון, תכנון ייצור, הזמנות ומעקב אחר טמפרטורות. עם התוספת של Date Check Pro של פינפוינט תוכל ADC להציע הקטנות נוספות בכמויות המוצרים שפג תוקפם תוך הגדלת שביעות רצון הלקוחות.
“תמיד האמנו בפינפוינט בהנעה ליעילות ולהבטיח את חווית הקניה הטרייה ביותר שאפשר ללקוחות. ADC התחילה ב-Fresh ויש לה אמונה חזקה ביכולת לסייע לקמעונאים לצמצם פסולת. בשילוב עם הדגש המשותף שלנו על האימוץ בידי המשתמשים, עם פתרונות קל ללמוד וליישם, איחוד הכוחות עם ADC הוא נישואין מושלמים. על ידי מיזוג הידע והפתרונות של הצוותים שלנו, נמשיך לדחוף את גבולות הטכנולוגיה של הפעילות הקמעונאית”, קובע אנדרו הופט, מייסד ומנכ”ל פינפוינט.
עם רכישה זו, העבודה על שילוב הפלטפורמות תתחיל כבר בשבועות הקרובים, והאתר של ADC ישופר כדי להציג את מלוא היקף הפעילות של החברה המשולבת.