חדשות

ועידת הפסגה הראשונה אי פעם של ברית הטיפול הדיגיטלית 2023

מובילי תעשיית הטיפול הדיגיטלי מתאספים כדי לשנות את שירותי הבריאות העולמיים

הוועידה תתקיים במריוט וושינגטון די.סי במטרו סנטר 7 – 9 ביוני 2023. התוכנית לפסגה בת שלושת הימים תונחה בידי מובילים מכל ההיבטים של תעשיית הטיפול הדיגיטלי, כולל קובעי מדיניות, יצרנים, משלמים ומומחים אחרים שמנווטים חדשנות ומספקים הון עצמי בתחום הבריאות.

Digital Therapeutics Alliance (״DTA״) מארחת את ועידת הפסגה הראשונה שלה ב-7-9 ביוני 2023, במטרו סנטר שבמריוט וושינגטון די.סי. מובילים מכל ההיבטים באקו סיסטם של הטיפול הדיגיטלי (DTx), כולל קובעי מדיניות, קלינאים ומשלמים, יצטרפו לחברי ה-DTA כדי לדון באתגרים ובהזדמנויות של שילוב טיפול דיגיטלי במערכת הבריאות וכדי לזהות מדיניות, החזר ומסלולים רגולטוריים מיטביים להאצת האימוץ.

התוכנית לפסגת שלושת הימים תונחה בידי אנדי מולנר, מנכ”ל DTA, ותכלול מצגות מרכזיות, דיוני פאנל ומפגשים אינטראקטיביים המכסים את הקידום של DTx, השפעת מדיניות הבריאות, נתיבי החזר ומסלולי רגולציה, דרישות לראיות קליניות, ומיטוב הגישה למטופל.

מנכ”ל DTA, אנדי מולנר, מציין: “אנחנו כאן כדי לשנות את שירותי הבריאות ולספק קטגוריה חדשה של ריפוי לחולים כדי לשפר את חייהם. הוועידה הראשונה של ה-DTA ב-2023 מפגישה את מובילי החדשנות בתחום הבריאות שגורמים לשינויים המונומנטליים הללו. אנו בונים מסגרות ברות-קיימא עם שותפים מגבעת הקפיטול, מהאקו סיסטם של המשקיעים, רופאים, קופות חולים, חולים ומטפלים”.

מוצרי טיפול דיגיטלי משתמשים בטכנולוגיות מבוססות ראיות ומוערכות קלינית כדי לייעל תוצאות כלכליות קליניות ובריאותיות, לספק טיפולים באיכות גבוהה לאוכלוסיות מוחלשות ולשנות את האופן שבו מטופלים מבינים, מנהלים ומעורבים בטיפול הבריאותי שלהם.

לקראת הפסגה, חברי וצוות DTA המרוכזים בארצות הברית יתכנסו בוושינגטון כדי להיפגש עם חברי קונגרס וגורמים משפיעים אחרים כדי לתמוך בחוק Access to Prescription Digital Therapeutics Act (S. 723 ו-HR 1458). הצעת חוק זו מבקשת ליצור קטגוריית הטבות חדשה לטיפולים דיגיטליים ולהבטיח כיסוי קבוע והחזרים עבור מוצרי טיפול דיגיטלי על ידי Medicareו-Medicaid.

אוורט קרוסלנד, חבר במועצת המנהלים של DTA, ומנהל מסחרי ראשי של Cognito Therapeutics, הגיב, “בהתחשב בסביבת ההחזרים המתפתחת במהירות, פסגת הפתיחה של DTA בשנת 2023 מציעה לתעשיית הטיפול הדיגיטלי הזדמנות חסרת תקדים להיפגש ולעסוק בנושאים החשובים ביותר לחברות שלנו, למטופלים, ספקים והשותפים המשלמים שלנו. אני נרגש לדבר על המסגרות המתפתחות שמעצבות את עתידנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן