גולדה משיקה שירות הזמנות מקוונות חוויתי באמצעות פלטפורמת DelivApp
גולדה, רשת זכיינות הגלידות ישראלית הגדולה ביותר, עם פריסה ארצית של מעל 130 סניפים, משיקה שירות הזמנות מקוונות, המבוססת על פלטפורמה שפותחה ע”י הסטארט-אפ הישראלי DelivApp.
“המשלוח, הפך משירות נלווה לאחת מהצעות הליבה שלנו” מסביר ירון גולן, מנכ”ל קבוצת ANITA וגלידה ‘גולדה’: “וולט ופלטפורמות צד שלישי אחרות עשו עבודה מצוינת בחינוך שוק הצרכנים, אבל לא יכולנו עוד להתעלם מההיבט הכלכלי. השקת אפליקציית המשלוחים החדשה של רשת גולדה פועלת בקדמת החדשנות, וזו דרכנו, הן לשפר את השירות שאנחנו מעניקים ללקוחות, לאפשר למיליוני לקוחותינו הטבות ייחודיות כגון: צבירת נקודות בארנק הדיגיטלי שהושק, והן להגיע למגוון לקוחות פוטנציאליים נוספים, ובכך להמשיך לצמוח ולהצמיח את השוק. ערכנו בדיקות מעמיקות על מנת להגיש את השירות הטוב ביותר בארץ ובחו”ל ובחרנו ב-DelivApp. שבשל הטכנולוגיה והצוות המדהים שלהם הפכו את ההחלטה לפשוטה עבורנו”.
משתמשי האפליקציה החדשה של גולדה ייהנו מחוויית הזמנה מקוונת ברמה גבוהה הדומה לזו הניתנת בסניפים. בתפריט הדיגיטלי יוצעו מגוון רחב של טעמים, תוספות ושילובים ייחודיים של גלידה, יוגורט ועוד. הלקוחות ייהנו ממבצעים בלעדיים ונקודות למימוש במועדון הלקוחות בעת הרכישה המקוונת. כמו כן, ניתן יהיה להזמין בקלות, גם באמצעות מוקד שירות ההזמנות טלפונית. לאחר ביצוע ההזמנה, היא תועבר לסניף הנבחר, ממנו היא תשלח ע”י מערכת של DelivApp באופן אוטומטי לצי השליחים של גולדה עצמה או לאחד מציי השותפים שלה, כגון: Wolt Drive, Yango Delivery או ספק מקומי. כל מערך החל מביצוע ההזמנה עד להספקה ללקוח קצה מתבסס על פלטפורמת DelivApp.
“המשימה שלנו ב-DelivApp היא לאפשר לרשתות כמו גולדה לבסס את עצמם כמותג דיגיטלי ולנהל מערך שהוא מהנה עבור לקוחותיו וגם רווחי עבור העסק”, אומר מייסד ומנכ”ל DelivApp יאן זגצקי. “כיום, זה קריטי יותר מתמיד: אם אתה מסתמך רק על אגרגטורים של משלוחים, אתה מתפשר על שולי הרווח שלך. המוצר שלנו עוזר ללקוחותינו לבנות פתרון מותאם לתהליך איחודי של החברה ולמכור ישירות לצרכנים שלהם, לשרת אותם היטב, ולדאוג שהם יחזרו שוב ושוב”.