חדשות

Evigence הבטיחה מימון של 18 מיליון דולר באמצעות סדרה B להרחבת המסחור של מערכת ניהול הטריות

Evigence, חברת טכנולוגיית ריטייל ומזון המספקת לראשונה נתוני טריות לאופטימיזציה של מוצרי המזון, הודיעה על סגירת מימון של 18 מיליון דולר באמצעות גיוס סבב B. הסבב הובל בידי Cleveland Avenue וכלל את המשקיעה הקודמת Landa Ventures, כמו גם Planet Capital, שותפות בבעלות פרטית בשיקגו. הם מצטרפים לשותפות קודמות להשקעה, כולל Food Retail Ventures.

מערכת ניהול הטריות של Evigence משלבת חיישנים ואנליטיקה של נתונים כדי להעצים מותגי מזון, קמעונאים וספקיות שירותי מזון למדוד ולנהל את טריות המזון בזמן אמת, ברמת היחידה, מקצה לקצה לאורך שרשרת האספקה. המידע אודות טריות המזון האמיתית של המוצר מאפשרת ללקוחות Evigence להבטיח איכות ובטיחות מזון, להאריך את חיי המדף, להפחית בזבוז מזון, לשפר את היעילות התפעולית ולחזק את אמון הצרכנים.

“ב-Evigence, אנו שואפים להגדיר מחדש את הדרך שבה העולם מנהל מזון טרי”, אמר מייסד ומנכ”ל Evigence, יואב לוי. “כיום אין דרך אובייקטיבית למדוד טריות. שינויים קטנים בטמפרטורה במהלך המעבר או האחסון עלולים להוביל לבזבוז של מזון טוב לחלוטין בקצה אחד של הספקטרום, או לבעיות בבטיחות המזון בקצה השני. קודים מבוססי תאריך אינם מתייחסים לתנודות אלו, אנחנו רוצים לשנות את הפרדיגמה”.

“הטכנולוגיה של Evigence מאפשרת כימות של טריות ומגיעה ברגע מרכזי עבור מערכת המזון שלנו”, הוסיף קית’ קרבצ’יק, מנהל כספים והשקעות ראשי, Cleveland Avenue. “על ידי הוספת שקיפות לרשתות אספקת המזון אנו יכולים להפחית בזבוז וחוסר יעילות ולספק חיסכון עלויות משמעותי לחברות שירותי מזון, קמעונאים ומותגי מזון”.

השקעה זו תספק את הדלק להמשך פיתוח הפתרון של Evigence, תוך התמקדות באיסוף נתונים ויכולות אנליטיקה מתקדמות. הכספים ישמשו גם להשקת שותפויות מסחריות נוספות בארצות הברית ובאירופה.

Evigence השיקה לאחרונה את מערכת ניהול הטריות שלה עם חברת משלוחי הארוחות המוכנות Marley Spoon by Martha Stewart. Marley Spoon הטמיעה את הפתרון של Evigence כדי להבטיח עמידה ב-100% בסטנדרט בטיחות המזון המחמיר שלה, כמו גם כדי שתוכל להבטיח טריות ללקוחותיה. התוכנית זכתה למעורבות ושביעות רצון גבוהה של צרכנים, כאשר 85% מציינים שהם רוצים לראות אותה ממשיכה.

התקשרויות נוספות נוכחיות עם לקוחות כוללות רשתות מזון גדולות, מותגי מזון וספקיות שירותי מזון, בארצות הברית ובאירופה, אשר מפעילים את מערכת ניהול הטריות של Evigence עבור יישומים החל מייעול שרשרת האספקה ​​ועד לניהול מלאי מבוסס טריות. פרויקטים אלה הציגו השפעות משמעותיות בשורה התחתונה, כולל הארכת חיי מדף של 20%, עלייה של 5% בהיקף המכירות וירידה של 33% בפסולת.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן