חדשות

Triller Inc מבטיחה מימון הון עצמי בהיקף של 310 מיליון דולר משווקים מתעוררים גלובליים

החברה מצפה להיסחר באופן ציבורי בתחילת הרבעון הרביעי תחת הסימול ILLR

(Triller Inc (Triller ו-(GEM Global Yield LLC SCS (GGY הכריזו על השקעה מחייבת של 310 מיליון דולר מ-GEM, קבוצת ההשקעות האלטרנטיביות הפרטית היושבת בלוקסמבורג, בצורה של שטרות המירים למניות. במסגרת ההסכם, GEM תספק ל-Triller עד 310 מיליון דולר הון עצמי לטווח של 36 חודשים לאחר רישום פומבי של המניות הרגילות של Triller.

Triller לא תהיה מחויבת למשוך את מלוא ה-310 מיליון דולר, אך תוכל לעשות זאת באופן חלקי או מלא בהתאם לשיקול דעתה. Triller צשלוט בתזמון ובכמות של כל המשיכות ותנפיק מניות ל-GEM בכל משיכה מהסכום העומד. Triller גם תנפיק צווים ל-GEM, תוך התאמה נוספת של האינטרסים של החברות.

Triller הגישה את ה-S-1 הפרטי שלה לרשות ניירות הערך האמריקאית בחודש שעבר והיא מגישה את מה שהיא צופה שיהיה ה-S-1 הסופי במקביל לסגירת המתקן הזה. הצפי הוא שהמסחר יחל בתחילת הרבעון הרביעי של 2022.

“Triller גדלה מאוד”, אמר מאהי דה סילבה, מנכ”ל ויו”ר Triller. “עם הקמתנו ב-2019, היינו חברה עם אפס הכנסה. עכשיו אנחנו בדרך לשבור את הקו של 100 מיליון דולר בהכנסות השנה. אפליקציית Triller הורדה יותר מ-350 מיליון פעמים, והחברה עובדת עם עשרות מהמותגים הגדולים בעולם ואלפי אמנים מובילים, ומכניסה שינוי בכל קהילת היוצרים”.

ל-Triller יש עשרה קווים עסקיים, שמונה מהם נמצאים בנקודת איזון או רווחיות, והיא זוכה ל-750 מיליון אינטראקציות ברבעון, שכל אחת מהן מהווה עסקה פוטנציאלית לרווחים עתידיים עבור החברה.

עם הזרמת ההון מ-GEM, Triller תוכל לבצע רכישות נוספות כדי לחזק את ארגז הכלים שלה עבור קהילת היוצרים ולהגיע לאיזון או לרווחיות בטווח הקצר. בהנחה שהיא תמשוך את מלוא הקצאת ההון העצמי, כל ה-310 מיליון דולר, Triller תגייס יותר מ-600 מיליון דולר ועם ההנפקה שלה, תהיה כמעט נקייה מחובות.

“Triller שוברת את כל הכללים של מערכות הגן הסגור. זה מאתגר את הדרך שבה הממסד הישן מנצל את היוצרים והמשתמשים בכך שהוא שומר לעצמו 99% מהכסף בתוך המערכת”, אמר דה סילבה. “הסיבה שהתעשייה כל כך מתבססת על MAU, DAU וכדומה היא כמות הזמן שמישהו מבלה בגן סגור מסוים של חברה אחת, ומשמעות הדבר היא שלרשתות החברתיות יש ‘בעלות’ על המשתמש, ההכנסות, המותג והמידע”.

“Triller שוברת את המערכת הזאת לרווחה. כגן פתוח, המטרה שלנו היא להחזיר את הכוח לידיים של היוצרים והמשתמשים, ולאפשר ליוצרים ולמותגים להתחבר ישירות. אנו מספקים כלים כדי למקסם את הקשרים הללו ועד כמה ניתן להפיק רווחים מכל אחד מהם. בנוסף, הסתכלות על מספר האינטראקציות שאנו מאפשרים עוזרת לנו לחזות הכנסות עתידיות מכיוון שכל אחת מהן היא עמלת עסקה פוטנציאלית עבורנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן