חדשות

NAMSA ו-InspireMD מכריזות על שותפות מיקור חוץ אסטרטגית כדי להאיץ פיתוח של מוצר חדש

NAMSA, ארגון חוזי מחקר (CRO) מוביל גלובלי בתחום המדטק, המציע שירותי פיתוח גלובליים מקצה לקצה, ו-InspireMD, Inc (נאסד”ק: NSPR), מפתחת CGuard™ Embolic Prevention System (EPS) לטיפול במחלת עורקי הצוואר ומניעת שבץ מוחי, הודיעו כי נכנסו לשותפות מיקור חוץ אסטרטגית כדי להאיץ את הפיתוח והמסחור של מכשור רפואי.

InspireMD Logo

InspireMD, שהוקמה ב-2005 והפכה לציבורית ב-2011, מתמקדת בפיתוח ומסחור של פלטפורמת התומכנים החדשנית CGuard™ EPS ומערכות מסירה נלוות המספקות הגנה מתמשכת נגד תסחיפים ואירועים נוירווסקולריים. מוצרים אלה כוללים גם טכנולוגיות רפואיות למניעת שבץ מוחי וטיפולים במחלת עורקי הצוואר (CAD). עם טכנולוגיית MicroNet™ הקניינית שלה, InspireMD מתמקדת בשינוי השוק הצווארי והנוירו-וסקולרי באמצעות עבודה שתהפוך את CGuard™ EPS לסטנדרט הטיפול ב-CAD תוך הרחבת סל הפתרונות שלה וחתירה אחר יישומים של טכנולוגיית MicroNet שלה בהתוויות היקפיות אחרות.

“אנו נרגשים מכך ש-InspireMD בחרה ב-NAMSA כשותף הבחירה האסטרטגית שלה למיקור חוץ”, אמר ד”ר כריסטוף ברטו, מנכ”ל NAMSA. “המשימה של NAMSA היא לספק את פתרונות המדטק העולמיים הטובים מסוגם באמצעות האנשים, המומחיות והטכנולוגיה שלנו, ושיתוף הפעולה הזה הוא מהותי למאמץ הזה. עם הביקוש הגובר למציאת שותפי מיקור חוץ מהימנים כדי להאיץ פיתוח קליני יעיל של מוצרים רפואיים משני חיים, אנו ממוקמים היטב לעבוד יחד במיזם משותף זה. מינוף הרצף המלא של שירותי הפיתוח של NAMSA, בשילוב עם המומחיות הקרדיווסקולרית והנוירו-וסקולרית השורשית שלנו, אנו מצפים לעזור להאיץ את מאמצי פיתוח המוצרים החדשים של InspireMD”, סיכם ד”ר ברטו.

מניע מרכזי להצלחה עבור מממני תחום המדטק בתהליך פיתוח המוצר הוא המהירות לשוק. כיום, חברות רבות חוות לוחות זמני פיתוח ארוכים יותר המותאמים למספר ההולך וגדל של ניסויים קליניים למוצרי סיווג II ו-III עקב דרישות רגולטוריות וקליניות מורכבות יותר. כתוצאה מכך, מממני הניסויים מחפשים יותר ויותר שותפי מיקור חוץ אסטרטגיים כגון NAMSA, אשר הוכיחו באופן מהימן יכולת להורדת עלויות הפיתוח, שמספקים יעילות מרובת משאבים, ויודעים להאיץ לוחות זמנים תוך מתן גישה מיידית לידע ומומחיות טיפולית.

“InspireMD תמיד חיפשה דרכים להאיץ בצורה בטוחה ויעילה את פיתוח המוצר באמצעות שותפי מיקור חוץ אסטרטגיים, וכעת מצאנו את מי שאנו מאמינים שהוא השותף המיטבי ב-NAMSA”, אמר מרווין סלוסמן, מנכ”ל InspireMD. “אנו מצפים לבסס נתיב יעיל יותר לשוק באמצעות המומחיות, הניסיון והקשרים המבוססים של NAMSA עם הרשויות הרגולטוריות. עם התמיכה של NAMSA, נוכל לשים דגש רב יותר בשילוב טכנולוגיית MicroNet™ כדי לפתח מוצרים שהם חלק מהתקן החדש בתעשייה להגנות מתמשכות נגד תסחיפים/בעיות נוירו-וסקולריות ומניעת שבץ. כל הצוות שלנו מצפה לשיתוף פעולה עם NAMSA בעודנו ממשיכים להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהביא התקדמות טכנולוגית רפואית נחוצה למטופלים ברחבי העולם”, סיכם סלוסמן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן