NielsenIQ: שישים אחוז מההשקות מחדש של מוצרים אינן משתלמות

NielsenIQ
NielsenIQ BASES מציגה מוצר חדש כדי לעזור למותגים להישאר רלוונטיים
BASES Renovator הוא פתרון פורץ דרך שעוזר למותגים להישאר לפני המתחרים שלהם.
יותר מ-230,000 מוצרים חדשים מושקים מדי שנה ברחבי העולם, אולם רק 8% מהצרכנים מחויבים למותג הנוכחי שלה. כך עולה ממחקר של NielsenIQ. כדי להישאר רלוונטי בסביבה התחרותית המתפתחת כל הזמן, מותגים צריכים להסתגל או להסתכן באובדן נתח שוק. עם זאת, אם מותגים ממתינים זמן רב מדי כדי להטמיע התפתחות, זה עלול להיות מאוחר מדי.
NielsenIQ מחדשת כל הזמן את היצע הפתרונות שלה כדי לספק ללקוחות תובנות מובילות לפעולה המאפשרות לקבל החלטות יעילות ומושכלות. אנו יודעים ש-60% מההשקות מחדש אינן מתאוששות ממגמת הירידה שלהן, ולכן פיתחנו פתרון חדש ופורץ דרך שיספק למותגים אנליטיקה מקיפה ותובנות מהירות יותר כדי לעזור להם להתאים את המוצרים הקיימים שלהם למגמות הצרכניות ולגורמי השוק המגוונים.
BASES Renovator הוא פתרון המאזן את הצורך להסתגל תוך חיזוק ביצועי המותג באמצעות פלטפורמת תוכנה אינטראקטיבית מהירה. תוך שימוש במתודולוגיה שממתינה לאישור כפטנט, BASES Renovator משתלבת בהערכות ההקשר התחרותי פנימה והחוצה. התובנות המתקבלות מספקות תמונה ברורה של על הדרך בה ביצוע השינויים ישפיע על הרווחה הפיננסית, האינטראקציה התחרותית וההשקפה האסטרטגית העתידית של המותג. בנוסף, BASES Renovator משיג את התוצאות הללו במחצית מהזמן של פתרונות מסורתיים אחרים.
“Renovator מגיע לשוק בזמן נכון מאוד”, אמר ג’ו ווילקה, נשיא NielsenIQ BASES. “משתנים חיצוניים אילצו רבים מהלקוחות שלנו להתמקד בהצעות הליבה שלהם. Renovator הוא הפתרון המושלם לחברות המעוניינות להשקיע ולחדש במותגים הקיימים שלהן. התובנות החזקות שיתקבלו מהפתרון הזה יהיו חיוניות כדי להתחרות בהצלחה על רכישת צרכנים תוך חיזוק ההון העצמי של המותג”.