קרנות גידור Hedge Fund

דובי פרנסס: אני אוהב לקחת סיכונים, זה מה שמניע אותי

המייסד של SGVC התארח בפודקאסט של עומרי הורוביץ ודיבר על השנים הראשונות בארה”ב ועל עתידו כאיש עסקים

“כשהתחלתי לנהל השקעות כיוונתי אל נושאים שאני מבין בה יותר משאר האנשים והיא שירותים פיננסיים. אני לא בחרתי בפיינטק, פיינטק בחר בי”. כך הסביר המשקיע דובי פרנסס, המייסד של קרן ההשקעות SGVC בפודקאסט של עומרי הורוביץ. לדברי פרנסס ניתן להיות משקיע כללי, זה בהחלט יכול לעבוד אם אתה יודע מה אתה עושה. בנושא זה, עדיין יש לי הרבה מה ללמוד.

יצירת ערך היא מושג גדול שזוכה לשימוש יתר. אני רואה הרבה משקיעים שמפרסמים את החברות שלהם ומשתפים את אורח חייהם. אני לא קונה את זה. כדי להעניק שירות לשותפים שלי, שהם החברות בהן אני נמצא לצד הלקוחות שלי, עלי לתווך בין שני הצדדים, למצוא משקיעים חדשים, ולגרום לחשיפת המותג”.

דובי פרנסס הוא איש עסקים, יזם ומנהל קרנות הון סיכון ישראלי-אמריקאי. פרנסס הוא המייסד של Group 11 (שמה הפורמלי SGVC) המאגדת קרנות הון סיכון מלוס אנג’לס בתחום הטכנולוגיה הפיננסית. מ-2018 חבר בצוות המשקיעים בתוכנית “הכרישים” של קשת וגיל הפקות.

לדברי פרנסס: “יצירת ערך היא מושג גדול שזוכה לשימוש יתר. אני רואה הרבה משקיעים שמפרסמים את החברות שלהם ומשתפים את אורח חייהם. אני לא קונה את זה. כדי להעניק שירות לשותפים שלי, שהם החברות בהן אני נמצא לצד הלקוחות שלי, עלי לתווך בין שני הצדדים, למצוא משקיעים חדשים, ולגרום לחשיפת המותג”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן