ענקית הפינטק Airwallex מסכמת שנה ראשונה לשותפות עם צוות הפורמולה 1 של מקלארן
וחושפת את תרומתה ליעילות התפעולית של הקבוצה
אור ליבן, מנכ”ל Airwallex ישראל והמזרח התיכון: “פלטפורמת התשלומים מקצה לקצה של Airwallex איפשרה למקלארן לחסוך חצי יום בחודש בזמן עיבוד תשלומים בינלאומיים”
ענקית הפינטק והתשלומים הבינלאומיים Airwallex, בעלת פלטפורמה גלובלית לתשלומים ושירותים פיננסיים שנכנסה לשוק הישראלי בשנה שעברה, מפרסמת נתונים על השפעת השנה הראשונה לשותפותה עם צוות פורמולה 1 של חברת מקלארן (McLaren Racing), אחד ממותגי הספורט היוקרתיים והמצליחים בעולם. כשותפה רשמית של הקבוצה, איירוולקס תומכת בכלל הפעילויות הפיננסיות של מקלארן באמצעות חבילת הפתרונות שלה המשמשים לתשלומים חוצי גבולות, סליקה וניהול הון.
מאז הכרזת השותפות הרב-שנתית בפברואר, פעלה Airwallex לקידום המותג שלה באמצעות שילוב הלוגו של החברה בצורה בולטת בדופן מכוניות המרוץ MCL38 של מקלארן, על חליפות נהגי המרוץ לנדו נוריס (Lando Norris) ואוסקר פיאסטרי (Oscar Piastri) וכן על מדי הצוותים בצידי מסלולי המרוץ ועל מוצרים ממותגים רבים נוספים של הקבוצה. לפי מחקר מותג עולמי שנערך לאחרונה, חשיפה זו הובילה לעלייה של 58% באמון במותג בקרב משיבים שזיהו את Airwallex עם מקלארן, ולעלייה של 70% בסבירות לשקול את פתרון Airwallex לצרכי תשלומים.
אור ליבן, מנכ”ל Airwallex ישראל והמזרח התיכון, מסר: “עם סיום עונת הפורמולה 1 לשנת 2024, חשפה Airwallex כיצד פלטפורמת התשלומים מקצה לקצה שלה תמכה באופרציה הפיננסית של מקלארן רייסינג, כאשר תהליכים שהיו מסורבלים בעבר הוחלפו בתהליכים מותאמים ואוטומטיים המאפשרים תפעול פיננסי חלק, שהוא קריטי להצלחה על מסלול המרוצים. במסגרת השנה הראשונה לשותפות, הצליחה Airwallexלאפשר למקלארן לחסוך חצי יום בחודש בזמן עיבוד תשלומים בינלאומיים. בעולם הספורט המוטורי הגלובלי, בו כל שנייה ודולר הם משמעותיים להשגת יעילות תפעולית, מדובר בהישג חשוב”.
עונת הפורמולה 1 לשנת 2024 היתה הארוכה ביותר בהיסטוריה של F1, עם 24 מרוצים ב-21 מדינות ובחמישה יבשות. עם סיום העונה, בפורמולה 1 כבר מתכננים את 2025 עם שורה של פעילויות ברחבי העולם, ממלבורן לסינגפור, מסילברסטון לבחריין ומלאס וגאס לאוסטין.
ג’ון סטונה, סגן נשיא לשיווק ב-Airwallex, ציין: “עם למעלה מ-300 מותגים המעורבים בפורמולה 1 בצורה כלשהי – מפלטפורמות ענן ועד אופנה – התחרות להתבלט כנותני חסות היא גבוהה. אנו שמחים לראות החזר על ההשקעה שלנו הן בעליית מדדי המותג והן בהשפעתנו על היעילות הפיננסית של מקלארן”.