חדשות

איגוד מקצועי חדש בישראל: I.F.O – מנהלי הפמילי אופיס בישראל

האיגוד יהווה ארגון גג מקצועי ואתי עבור כלל מנהלי הפמילי אופיס נותני שירותי הייעוץ והניהול הפיננסי החדשני עבור אזרחי ישראל

לראשונה בישראל, הוקם איגוד חדש עבור פעילות דומיננטית בישראל בשנים האחרונות: I.F.O – מנהלי הפמילי אופיס בישראל.

האיגוד יהווה ארגון גג מקצועי ואתי עבור כלל מנהלי הפמילי אופיס נותני שירותי הייעוץ והניהול הפיננסי החדשני עבור אזרחי ישראל. האיגוד יכלול נותני שירותים בפריסה ארצית בעולמות הביטוח, החיסכון והפיננסים, ייעוץ משכנתאות, אשראי, צוואות, ליווי לפרישה, ניהול עושר, ייעוץ מס, ניהול כלכלת המשפחה ועוד.

מטרת העל של האיגוד הינה הנגשת שירותי הפמילי אופיס לכל בית בישראל וזאת באמצעות עיגון ומיסוד פעילות הפמילי אופיס בישראל.

כמו כן האיגוד יתנהל אל מול הדרגים הרגולטוריים השונים ויפעל מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לבסס את מעמדם של מנהלי הפמילי אופיס בישראל.  

יו”ר האיגוד הוא ראובן טיטואני, יו”ר ובעלים של תלפיות, בית הסוכן הגדול בישראל. מנכ”לית האיגוד היא זהבה לשד אשר כיהנה בעברה בתפקידים בכירים בענף הביטוח והפיננסים לרבות סמנכ”ל פיתוח עסקי, מנהלת יחידת סוכנים ובעלים של סוכנות ביטוח. 

חברי האיגוד יקבלו הסמכה מקיפה מטובי אנשי המקצוע בענף ובכפוף לכך יהיו זכאים לתעודת מנהל פמילי אופיס חבר באיגוד. בנוסף, חברי האיגוד יהיו זכאים לעבור השתלמויות מקצועיות ולהשתתף בהדרכות ייחודיות במכללת האיגוד בכדי לשמר ולטפח את מקצועיותם.

אל האיגוד יוכלו להצטרף אנשי מקצוע בעולמות הפיננסים כגון סוכני ביטוח, יועצי השקעות, מנהלי כלכלת משפחה וכן בעלי מקצוע עם מאגר קשרים ולקוחות שרוצים להרחיב את השירותים הפיננסים באמצעות שיתופי פעולה וכדומה. 

יתר על האמור, חברי האיגוד יזכו לשלל הטבות בשווי אלפי שקלים בשנה כגון: סבסוד של כ- 1,500 ₪ לכנס שנתי ייחודי באילת, פוליסת אחריות מקצועית מסובסדת במאות שקלים מידי שנה, נסיעה להשתלמות מקצועית בחו”ל במחיר מסובסד של אלפי ש”ח, סבסוד במסלקה הכלכלית של חברת ‘שווה’, כנסים, קורסים והדרכות במכללת האיגוד, כוורת מומחים, חבילת שיווק דיגיטלי בעלות מסובסדת ועוד.

ראובן טיטואני, יו”ר האיגוד: אני נרגש וגאה להקים את איגוד מנהלי הפמילי אופיס בישראל. האיגוד הינו גוף מקצועי ואתי  אשר שם לעצמו כמטרה לעגן את פעילותם של מנהלי הפמילי אופיס בישראל. שמנו לעצמנו מטרה להוביל מהפכה צרכנית ושירותית על מנת להקל על יוקר המחיה ולהקל את איכות חייהם של אזרחי ישראל ובמקביל לסייע גם לפרנסתם ומקצועיותם של מנהלי הפמילי אופיס, לייצר עבורם קוד אתי, גיבוי משפטי וכבוד למקצוע. אני מודה לכל מי שסייע בהגשמת החזון, למאות האנשים שהצטרפו בימים האחרונים ולכל מי שיצטרף בקרוב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן