×
חדשות

צח סגל מונה ל-CBO בקרן ההון סיכון Glilot Capital Partners

צח סגל מונה ל-CBO, מנהל עסקי ראשי, בקרן ההון סיכון Glilot Capital Partners. במסגרת תפקידו הוא ילווה את חברות הפורטפוליו של הקרן באסטרטגיית היציאה לשוק ויוביל את הקשר עם בורד היועצים של הקרן  שבו חברים בכירים, מנהלי אבטחה ראשיים CISOs ומומחים בתחומי הסייבר וההייטק בעולם.    

צח הוא בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום ה-GTM – Go To Market , הובלת אסטרטגיית היציאה לשוק והשיווק בחברות הייטק, וזאת על בסיס בניית שותפויות עם חברות טכנולוגיות ותיקות וגורמים נוספים. לאורך השנים צח מילא תפקידי מפתח במערך הפיתוח העסקי של Cybereason, Ahoy Insurance, Splunk ו-HPE, שבהם הניע שותפויות אסטרטגיות וצמיחה במכירות, בין השאר עם מובילים בתעשייה בהם גוגל AWS, Okta ו-Red Hat.

קרן ההון סיכון גלילות קפיטל פרטנרס משקיעה בחברות סטארטאפ בשלבים מוקדמים בתחומי הסייבר, בינה מלאכותית, תוכנות לארגונים ועוד. קרן גלילות, שהיתה הראשונה בישראל שהתמחתה בתחום הסייבר, הוקמה בשנת 2011 על ידי קובי סמבורסקי ואריק קלינשטיין, אליהם הצטרפו השותפים נופר עמיקם וליאור ליטבק. גלילות מנהלת כיום כמיליארד דולר בקרנות הסיד והצמיחה המוקדמת ורשמה עד כה 19 אקזיטים. היא דורגה על ידי Preqin כקרן ההון סיכון בעלת הביצועים הטובים ביותר בעולם בשנים 2020-2014.

קובי סמבורסקי, מייסד שותף בגלילות קפיטל: “אנו שמחים לקבל את פניו של צח לצוות שלנו. הניסיון הרב שלו בגיבוש וביצוע אסטרטגיות של סטארטאפים ליציאה לשוק הגלובלי, ההבנה העמוקה שלו באקוסיסטם הטכנולוגי וחזרתו לארץ לאחר שני עשורים בסן פרנסיסקו מייצרים נקודת מבט ייחודית שתתרום משמעותית רבות לצמיחה של חברות הפורטפוליו שלנו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן