×
חדשות

יובל אילוז מונה ל-COO של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, גוף ההשקעות הפעיל ביותר בהון סיכון בישראל, הודיעה כי יובל אילוז מצטרף לחברה כמנהל התפעול הראשי (Chief Operating Officer). הצטרפותו היא תוספת משמעותית לצוות ההנהלה של OurCrowd והוא יוביל את צמיחת הפלטפורמה הכוללת כיום קרוב לרבע מיליון משקיעים כשירים ופורטפוליו של 460 חברות. 

אילוז מביא ל-OurCrowd ניסיון עשיר ומומחיות עם רקע של תפקידי ניהול בתחומים טכנולוגיים ועסקיים. הקריירה שלו כוללת תפקידים בולטים כטכנולוג הראשי (CTO) של קרן SC Ventures (חטיבה של Standard Chartered Bank המתמקדת בחדשנות ובטכנולוגיות פינטק פורצות דרך) כמו כן כיהן כמנהל האבטחה (CISO) ומנהל התפעול של קבוצת Standard Chartered האחראי על תחומי הדאטה והחוסן הארגוני. לפני כן כיהן כמנהל האבטחה והפרטיות של Commonwealth Bank. נוסף על כך הוא בנה סטארט-אפים מצליחים כיועץ, כמשקיע וכחבר דירקטוריון.

ג’וש וולף, שכיהן כמנהל התפעול והוביל את צמיחת החברה ב-9 השנים האחרונות, התמנה למנהל האסטרטגיה של OurCrowd. 

ג’ון מדבד, מייסד ומנכ”ל OurCrowd, מסר: “אנו נרגשים מאוד מהצטרפותו של יובל אילוז ל-OurCrowd כמנהל התפעול הראשי. יובל צבר מוניטין הן במגזר הטכנולוגי והן במגזר העסקי בישראל וברחבי העולם. אנו ברי מזל שהוא מביא עמו ידע עשיר ומערכות קשרים שיסייעו להרחיב את טביעת הרגל של OurCrowd”. 

יובל אילוז, מנהל התפעול הראשי OurCrowd: “אני נרגש להצטרף ל-OurCrowd ולשתף פעולה עם צוות דינמי ומוכשר שמגדיר מחדש את תחום השקעות ההון סיכון. הגישה החדשנית של OurCrowd בהשקעות וטיפוח טכנולוגיות פורצות דרך עולה בקנה אחד באופן מושלם עם התשוקה שלי לתמוך בסטארט-אפים ובטכנולוגיות צומחות והובלת טרנספורמציה עסקית. אני מצפה לתרום מהמומחיות שלי בטכנולוגיה, ב-AI, באבטחת סייבר ובאסטרטגיה עסקית כדי לסייע להאיץ את הצמיחה של חברות חלוציות במגוון תחומים”. 

OurCrowd צוינה לאחרונה על פי דוח המשקיעים של IVC, גורניצקי ו-KPMG כמשקיעת ההון הסיכון הפעילה בישראל במחצית הראשונה של שנת 2024 עם 16 השקעות חדשות בסטארט-אפים. על פי PitchBook פלטפורמת OurCrowd היא גוף ההשקעות הפעיל ביותר בהון סיכון בישראל מהקמתה בשנת 2013.   

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן