חדשות

חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland

ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה

Riyadh Air ממנפת את הפתרונות המקדימים את זמנם של Sutherland לזירוז המסע שלה לכיוון הפיכתה לחברת התעופה הראשונה הדיגיטלית-במלואה.

Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות שלפיו הפתרונות הדיגיטליים-במלואם של Sutherland יניעו את התפעול הפיננסי של חברת תעופה זו. 

®Sutherland altra, פלטפורמה עדכנית מתקדמת וצופה-פני-עתיד של פתרונות פיננסיים, תאפשר לחברת התעופה לקדם יעילות תפעולית ולהבטיח ניהול חלק ממכירות-למזומנים, עם ראיית חשבון המשלבת הכנסות, חשבונות חייבים ושירותים מקיפים של הבטחת הכנסות. 

Riyadh Air, שהוקמה ב-2023, היא בדרכה להפוך לחברת התעופה הלאומית החדשה של ערב הסעודית. עד שנת 2030 מצפה החברה לשרת למעלה מ-100 יעדים פנימיים וגלובליים. 

“אנו ב-Riyadh Air שואפים להיות חברת התעופה הדיגיטלית-במלואה הראשונה בעולם, ושותפותנו עם Sutherland מהווה צעד חיוני במשימתנו להגיע למקום הזה”, אמר אדם בוקדידה, מנהל הכספים הראשי של Riyadh Air. “אימוץ טכנולוגיות חדישות, כגון ®Sutherland altra, כדי לשפר עד למיטבם את התהליכים הפיננסיים שלנו, מדגיש את מחויבותנו המשותפת לחדשנות ולמצוינות. הדגש החד שלנו במוצר שאנו מציעים ללקוחותינו ובשותפות זו עם Sutherland יעניקו לנו תמיכה חזקה בצורת תשתיות טכנולוגיות קריטיות שיסייעו לנו לקיים את הבטחותינו”.

‏®Sutherland altra, המבוססת על טכנולוגיית קוד פתוח וללא קוד מדור קודם, מציעה ארכיטקטורה מבוססת-שירותי-מיקרו שמספקת תובנות עמוקות בנוגע להכנסות ולחשבונות חייבים, וכך מאפשרת לחברות תעופה לקבל החלטות מודעות בזמן הנכון. יתרה מכך, בעזרת מודולי altraPRA ו-altraAR יכולה חברת התעופה לייעל הן את תחום ההכנסות והן את תחום החייבים, וכך להפוך את התהליך כולו, מהמכירות למזומנים, לרצוף וחלק לגמרי. 

“אנו נרגשים לחזק את Riyadh Air בעזרת הבסיס הטכנולוגי הדרוש לה כדי לעמוד ביעדי הצמיחה השאפתניים שלה. על ידי מינוף ®Sutherland altra, תוכל Riyadh Air להציע רמות חדשות של ביצועים דיגיטליים וכך לדחוף תוצאות הניתנות-למדידה,” אמר בנווארי אגרוואל, מנכ”ל תחומי הנסיעות, התחבורה, הלוגיסטיקה והאירוח ב-Sutherland.

“אנו בטוחים בכך שהשותפות שלנו תדחוף את Riyadh Air ליצירת מהפכה בתחום התעופה בהתאמה לפרויקט Vision 2030 של ערב הסעודית, ולפתיחת הפוטנציאל להנעת גיוון כלכלי בתחומים כלכליים אלה. אנו שמחים להיות חלק של המסע הזה של הממלכה ליצור מהפכה בענפי הנסיעות והתיירות ולתרום תרומה ניכרת לתמ”ג שלה. עם מגזר נסיעות גלובלי שצפוי בשנת 2024 לייצר יותר מ-11 טריליון דולר, וכאשר נמל התעופה על שם המלך סלמן הנבנה כעת בריאד צפוי להיות אחד הגדולים בעולם, Riyadh Air עומדת בפני צמיחה משמעותית,” אמר חאלד אלסאלח, סמנכ”ל ומנהל אזור המזה”ת וצפון אפריקה ב-Sutherland.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן