חדשות

Intezer גייסה 33 מיליון דולר כדי לצייד את צוותי האבטחה בטכנולוגית AI שמחקה אנליסטים אנושיים

חברת הסטארטאפ Intezer, המפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לביצוע אוטונומי של פעולות אבטחה, השלימה סבב גיוס C בהיקף 33 מיליון דולר בהובלת Norwest Venture Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בהם Intel Capital, OpenView, Magma ואלון כהן, מייסד CyberArk. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-60 מיליון דולר.

פלטפורמת ה-SOC האוטונומית של Intezer משתמשת במודלים ייחודיים של AI כדי לדמות תהליך קבלת החלטות של אנליסטים אנושיים, ומתפקדת למעשה כהרחבה של צוות האבטחה. Intezer משתלבת עם כלי האבטחה הקיימים של הארגון כדי לחקור באופן אוטומטי התראות בנקודות הקצה, התרעות SIEM, ניסיונות של מתקפות פישינג המדווחות על ידי משתמשים ועוד. הפלטפורמה של Intezer בודקת התרעות חדשות בתוך כשתי דקות, פותרת אוטומטית את הרוב המכריע של ההתרעות ומעבירה רק 4% מתוכן לצוות ה-SOC עם פירוט הממצאים והמלצות ברורות לפעולה, מה שמוביל לזמני תגובה מהירים יותר לאיומים קריטיים. בכך היא מתפקדת כמו מומחה SOC, ללא ההיבטים השליליים של שחיקה מעודף התרעות ופערי מיומנויות בין מומחים.

להערכת הפורום הכלכלי העולמי, יש כיום מחסור של ארבעה מיליון עובדים בתעשיית אבטחת הסייבר, כאשר ל-71% מהארגונים יש תפקידים בתחומים אלו שהם אינם מצליחים לאייש. בינתיים היקף הסכנות הולך וגדל עם יותר מחשבים ושרתים, שמייצרים יותר התרעות לצוותי ה-SOC אותם הם צריכים לחקור ולסנן את השגויות שבהן כדי לאתר התקפות סייבר אמיתיות.

איתי טבת, מייסד משותף ומנכ”ל Intezer: “לצוותי ה-SOC ומתן תגובה ראשונית לאירועים, שאת עבודתם אני מכיר באופן אישי מקרוב, יש בכל יום יותר מדי עבודה, יותר מדי התראות ומחסור כרוני באנשים לטפל בהם. לכן ראיתי לעצמי כמטרה לעזור לצוותי אבטחה המתמודדים עם מחסור במשאבים ובנינו את Intezer עם המשימה לצייד אנשי אבטחה ב-AI ואוטומציה כדי להרחיב את קיבולת העבודה שלהם פי 10. השקעה זו מאיצה את יכולת הצמיחה שלנו ואת מעמדנו בקטגוריה החדשה והמרגשת של פלטפורמות AI SOC”.

דרור נחומי, שותף כללי ב-Norwest Ventures Partners, שהובילה את סבב הגיוס: “Intezer פותרת בעיה רחבה ומוכרת שכל ארגון וספק שירותי אבטחה מתמודד איתה – המחסור בצוות מיומן. הפלטפורמה שפיתחה החברה הוכיחה את עצמה על ידי לקוחות מרוצים רבים ושוק גדול וצומח. הצוות שלנו ב-Norwest מצפה לעבוד עם המייסדים איתי ורועי וצוות החברה בזמן שהם ממשיכים לפתח ולהרחיב את המוצר שכה נחוץ לצוותי אבטחה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן