חדשות

תערוכת “אמנות ישראלית 2021” בחסות בנק הפועלים למען נשים

תערוכת האמנות הישראלית ה-21 שמצדיעה לאמנים ישראליים צעירים ולאמנות חברתית, תוקדש השנה לנושא קידום והעצמת נשים

בנק הפועלים באמצעות המרכז לבנקאות חברתית וקרן פועלים בקהילה בחר 10 ארגוני ועמותות נשים הפועלות למען מנהיגות נשית ומסייעות לנשים לאורכה ולרוחבה של ישראל מכל מגוון האוכלוסיות שלהן ייתרמו ההכנסות מהמכירות בתערוכה.

העמותות אליהן יועברו התרומות: רוח נשית, הופכות את היוצרות, פורום מיכל סלה, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בישראל, SISTERS, טרנסיות ישראל, נשים נגד אלימות, בת מלך עמותת הופ hope ושוות.

בתערוכה יוצגו כ-500 עבודות של אמנים מובילים בישראל על גבי שש הקומות של בניין ההנהלה של בנק הפועלים בתל אביב.

תערוכת אמנות ישראלית 2021 תכלול בתוכה תערוכת נושא בשם “סלמנדרה” עם מקבץ עבודות קיימות של אמנים מוכרים.

כמו כן, בתערוכה השנה תוקם חנות מוזיאון מיוחדת ובה יימכרו מוצרים נבחרים כמו: ספרי בישול, תיקים, סלים ופריטים נוספים. ההכנסות ממכירות המוצרים יועברו לעמותות הנשים.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במוצ”ש 11.12.21 בין השעות: 19:00-22:00 ובימים ראשון – שלישי 12-14.12.21 בין השעות: 18:00-21:00 בבניין ההנהלה של בנק הפועלים ברחוב יהודה הלוי 63 ת”א.

תערוכת אמנות ישראלית שבנק הפועלים מעניק לה חסות ומארח, זאת השנה ה-21, הפכה למסורת ובית לאמנים ישראליים צעירים ולאמנות חברתית, תוקדש השנה לנושא קידום והעצמת נשים.

האלימות נגד נשים בשנים האחרונות הפכה למגיפה של ממש בחברה הישראלית והתערוכה שמה לה למטרה לסייע ולקדם עמותות וארגוני נשים במגוון תחומים: העצמת מנהיגות נשים כבר בשלב העשרה וסיוע לנשים שיצאו ממעגל האלימות, שורדות מעגל הזנות, או כאלו שחוו חיים של ניצול ופגיעה בדרכן לחיים של צמיחה ועצמאות.

לשם כך, בנק הפועלים באמצעות המרכז לבנקאות חברתית וקרן פועלים בקהילה בחר עשר עמותות וארגוני נשים, שלהן ייתרמו ההכנסות מהמכירות בתערוכה, ביניהן: רוח נשית, הופכות את היוצרות, פורום מיכל סלה, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בישראל, SISTERS, טרנסיות ישראל, נשים נגד אלימות, בת מלך ועמותת הופ hope. האמנים יקבלו 25% מהמכירות. 

כמדי שנה, הבנק פותח את שעריו ומזמין את הציבור הרחב לתערוכת האמנות הגדולה בישראל המוצגת על גבי 6 הקומות בבניין ההנהלה המרכזית של בנק הפועלים בתל אביב, להצטרף אל מאות האמנים אשר תרמו מפרי יצירתם לבוא וליהנות מתערוכה איכותית ומשמעותית.

בתערוכה יוצגו כ-500 עבודות של אמנים מובילים בישראל, ביניהם ניתן למצוא את ציבי גבע, לאה ניקל, ניר הוד, יאיר גרבוז, זיו קורן, עידו מרקוס, מירב קבסה, יונתן אולמן, פיליפ רנצר, יגאל תומרקין, סיגלית לנדאו ועוד רבים וטובים.  

תערוכת אמנות ישראלית 2021 תכלול בתוכה תערוכת נושא בשם “סלמנדרה” שתכלול מקבץ עבודות קיימות של אמנים מוכרים. כמו כן, בתערוכה השנה תוקם חנות מוזיאון מיוחדת ובה יימכרו מוצרים נבחרים כמו: ספרי בישול, תיקים ופריטים נוספים שההכנסות מהמכירות יועברו לעמותות הנשים.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במוצ”ש 11.12.21 בין השעות: 19:00-22:00, בבניין ההנהלה של בנק הפועלים ברחוב יהודה הלוי 63 ת”א. כמו כן השנה התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב גם בימים א’-ג’ בתאריכים: 12-14/12 בין השעות 18:00-21:00. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן