חדשות

תכירו את HARMAN Ready Care

מזהה התנהגויות נהגים ומסייעת באמצעות התערבויות מודעות להקשר לטובת נהגים בטוחים וחכמים יותר

Ready Care משלב אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה עם חיישני רכב כדי לנטר את ההתנהגות הפיזית של הנהג וכדי להתערב באופן אקטיבי.

* אם מזוהה התנהגות חריגה של הנהג – כגון רמת מודעות מופחתת – Ready Careמפעיל התראה חכמה כדי להתמודד עם מה שיכול לגרום להסחת הדעת, הישנוניות או החרדה.

Ready Care הוא פתרון ייחודי שיכול לזהות את העומס הקוגניטיבי של הנהג, והוא מאפשר ליצרני OEM לספק ללקוחות שקט נפשי יותר בדרכים.

HARMAN International, חברה בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics Co., Ltdהמתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, צרכנים ולשוקים ארגונים, הכריזה על Ready Care – הפתרון החדש ביותר בפורטפוליו המתרחב של מוצרים שתוכננו ונבנו כדי לספק חוויות ממוקדות צרכנים ברמת הרכב. Ready Care הוא אוסף של פתרונות – הסחת דעת קוגניטיבית, ניתוב ללא מתח ונוחות בהתאמה אישית – שיכולים לעבוד יחד או באופן עצמאי כדי לשפר את הבטיחות ולהפחית את המתח של הנהג.

Ready Care מספק רמות גבוהות יותר של בטיחות ורווחה באמצעות שילוב של מספר טכנולוגיות מפתח. בנוסף לשימוש במצלמות שיכולות לזהות ישנוניות של הנהג, Ready Care מודד את העומס הקוגניטיבי על הנהג בזמן אמת כדי לזהות מתי מתעורר פוטנציאל להסחת דעת, ולאחר מכן מציע אסטרטגיות התערבות מותאמות כדי לאפשר בטיחות מרבית. החוויה מופעלת בידי אלגוריתמים חדשים של לימוד מכונה, אשר אוספים ומעבדים נתונים ממצלמות וחיישנים בתוך הרכב כדי לנטר את המצב של הנהג. לאחר מכן, Ready Care יכול ליצור הנחיות מותאמות בתא הנוסעים של הרכב כדי להפעיל מגוון של תגובות התנהגותיות – הגברת המודעות, הפגת מתח או הקלה באמצעות עירור.

“בטיחות נותרה מהדאגות העיקריות של הצרכנים אשר שוקלים רכישת רכב חדש, וכעת, עם Ready Care, יצרני OEM יכולים לשפר את בטיחות הרכב בצורה חדשה ומשמעותית”, אמר ארמין פרומרסברגר, סגן נשיא בכיר, ניהול מוצרי רכב ב-HARMAN International. “Ready Careהוא בעצם טייס משנה, שמזהה מתי הסחות דעת עלולות להפוך למצבים מסוכנים, ואז מתערב כדי להימנע מהן. בפעם הראשונה, הרכב יכול, במובן מסוים, לדעת מה הנהג חושב; זה משנה את חוקי המשחק. אנו נרגשים מאוד וגאים להפליא בהשפעה שתהיה ל- Ready Care על הנהגים, הנוסעים וכל מי שנמצא בדרכים”.

התכונות העיקריות של Ready Care כוללות:

*עיניים ומחשבה בכביש: Ready Care מודד את פעילות העיניים של הנהג והן את המצב הנפשי. מצלמת תריס גלובלית בתדרי אינפרה אדום, עם תאורה אקטיבית, סוקרת את פני הנהג בסביבות תאורה נמוכה וגבוהה כדי לספק נתונים בזמן אמת על הבעות פנים, נקודת המבט של עיניים, פתיחת העפעפיים ועוד. התכונה HARMAN Cognitive Distraction – כלי מדידת עומס חזותי וקוגניטיבי של הנהג בזמן אמת – מפענחת מתי הנהג מוסח נפשית והיא יכולה ליזום תגובות התערבות מרובות, ובו-זמנית, בתא הנוסעים של הרכב. התכונה מודדת בזמן אמת את העומס הקוגניטיבי על הנהג ומפרידה בין משימות נהיגה ופעילויות נפשיות אחרות וכן הסחות דעת חזותיות וידניות כדי לאפשר אסטרטגיות התערבות מותאמות המבטיחות הבטיחות מרבית.

*ניתוב ללא לחץ: Ready Care מציע תאימות למספר מנועי ניווט, והוא מספק בחירה חלופית בדמות מסלול שמוריד רמות לחץ מוגברות של הנהג בזמן שהוא על הכביש. באמצעות זיהוי גורמי לחץ בזמן אמת כמו פקקים או מזג אוויר והתאמת המסלול בהתאם, פתרון זה מסייע בהפחתת מצב הלחץ או החרדה של הנהג.

*חוויות בהתאמה אישית: מכיוון שכל הנסיעות והנהגים הם ייחודיים, Ready Care ממנף טכנולוגיית לימוד מכונה מתקדמת כדי לספק אסטרטגיות התערבות בהתאמה אישית לאדם וחוויית הנהיגה שלו. Ready Care מספק התערבויות בלולאה סגורה באמצעות SDK, ומאפשרת ליצרני OEM ולצדדים שלישיים לשלב כל תכונה או פונקציה של הרכב – כגון בקרת HVAC, מדיה ועוצמת קול, או חיישני מושב – בפתרון Ready Care. דוגמה לכך יכולות להיות הטכנולוגיות המתקדמות שמציעה Gentherm, מובילת השוק הגלובלית של ניהול תרמי חדשני וטכנולוגיות נוחות פנאומטיות לתעשיית הרכב.

Ready Care מצייד יצרני OEM בטכנולוגיה מתקדמת ומשמעותית לשיפור בטיחות הנהג ורווחתו. ליצרני רכב יש הזדמנות לשלב את הערכה המלאה של Ready Care בכלי הרכב או לבחור בתכונות מסוימות כדי ליצור פתרון מותאם יותר עבור הלקוחות וציי הרכב שלהם.

במשך עשרות שנים, HARMAN ממוקמת באופן ייחודי בצומת של חדשנות טכנולוגית רכב וצרכנית, וזה הביא לפתרונות משמעותיים ומובילים בתעשייה. באמצעות מותגי הצרכנים והטכנולוגיה העיקריים שלה, המומחיות העמוקה בתעשייה וערמת הטכנולוגיה החזקה שלה, HARMAN מצוידת לעמוד בהבטחה של חוויות צרכניות כבר עכשיו באמצעות פתרונות ברמת רכב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן