תאגיד מלונות הייאט מתקשר בהסכם שיתוף פעולה בלעדי עם Lindner Hotels AG
שיתוף הפעולה ממשיך את אסטרטגיית הצמיחה הקלה בנכסים של הייאט ומסמן את כניסתו של JdV על ידי המותג הייאט בגרמניה
Hyatt Hotels Corporation – תאגיד מלונות הייאט (NYSE: H) הודיע היום כי חברת הייאט התקשרה בהסכם שיתוף פעולה בלעדי עם Lindner Hotels AG, עסק אירוח גרמני בניהול משפחתי, המתמקד בפיתוח מלונאות, ניהול והשקעות. הצפי הוא שיותר מ-30 מלונות בשבע מדינות באירופה יצטרפו לפורטפוליו המותגים של הייאט וישולבו בתוכנית הנאמנות World of Hyatt בעתיד הקרוב. רוב הנכסים אמורים לעבור למותג JdV של הייאט, אוסף של מלונות עצמאיים עם אישיות ייחודית והשתקפות אמיתית של מיקומם.
Lindner Hotels AG, חברת אירוח גרמנית בבעלות משפחתית שנוסדה בשנת 1973 על ידי האדריכל אוטו לינדנר, מפעילה מגוון נכסים תחת Lindner Hotels & Resorts ומותגי me וכל המלונות בערי מפתח ברחבי גרמניה ובמרכז ומזרח אירופה. ההסכם ירחיב את טביעת הרגל של המותג של הייאט ל-15 שווקים חדשים וירחיב את ההפצה ביעדי מפתח כמו דיסלדורף, פרנקפורט והמבורג.
“אנו נרגשים להמשיך את מסע הצמיחה של הייאט באירופה באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי משמעותי זה עם לינדנר”, אמר מארק הופלמזיאן, נשיא ומנכ”ל הייאט. “התוספת של פורטפוליו המלונות הנחשק של לינדנר תגדיל באופן משמעותי את טביעת הרגל של המותג של הייאט בגרמניה ותביא את האורחים שלנו ובסופו של דבר את חברי World of Hyatt שלנו למגוון יעדים חדשים ברחבי אירופה כולל קיל, לייפציג, סילט, ברטיסלבה ואינטרלאקן. אנו אסירי תודה על האמון שצוות לינדנר נותן בנו ונרגשים לחזק את היצע האורחים הקולקטיבי שלנו באמצעות השקעות הון אסטרטגיות של לינדנר לתוך הפורטפוליו”.
הפורטפוליו של לינדנר יגדיל עוד יותר את טביעת הרגל של הייאט בסגנון החיים עם תוספת של כ-5,500 חדרים, מה שיגדיל משמעותית את טביעת הרגל של הייאט בגרמניה, ויביא עוד יותר אפשרויות לאורחי הייאט ולחברי הנאמנות של World of Hyatt.
“אנו שמחים שיש לנו מותג בינלאומי כה חזק לצידנו בהייאט, עם ההתמקדות המשותפת שלנו באיכות גבוהה ובגישה הוליסטית לאירוח”, מוסיף ארנו שוואלי, מנכ”ל לינדנר. “סוג זה של שיתוף פעולה הוא באמת ייחודי בשוק הגרמני. כחלק מהמותג JdV של הייאט, לינדנר נותר מותג חזק עם זהות משלו ועצמאות תאגידית, הנעזר כעת בכוחה של מודעות המותג העולמית של הייאט ויכולות המכירות והשיווק מהשורה הראשונה”.
כחלק מהסכם זה, למלונות לינדנר תהיה גישה לתמיכה מבוססת נתונים סביב איתנות המותג, חוויות אורחים ואופטימיזציה של הכנסות מקבוצת הזכיינות ויחסי הבעלים הגלובלית של הייאט, צוות ייעודי המתמקד בביצועים של מלונות בזכיינות, ובעלים ומפעילים.
המונח “Hyatt” משמש בהודעה זו לנוחות כדי להתייחס לתאגיד מלונות הייאט ו/או לאחת או יותר מהחברות המסונפות אליו.