חדשותישראל

שחקנים חדשים ומשמעותיים לקבוצת קסטרו הודיס

קבוצת קסטרו הודיס ממשיכה להתרחב ומצרפת את המותגים המובילים adidas ישראל ואת רשת בייבסטאר כשותפים חדשים לתו הקנייה שלה – LOVE GIFT CARD! המשווק לשוק המוסדי

קבוצת קסטרו, קבוצת האופנה והלייף סטייל המובילה בישראל שהשיקה באוגוסט 2018 את תו הקנייה שלה תחת השם “LOVE GIFT CARD”, הכולל בו את מותגי הבית שלה – קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, קיקו מילאנו, ובאוגוסט הקרוב גם את קסטרו HOME, מצרפת לשורותיה שתי שחקניות ענק, מותג הספורט adidas ישראל שייתן מענה לקטגוריית הספורט, ורשת חנויות בייביסטאר הישראלית שתיתן מענה למוצרים ואביזרים בתחום התינוקות.

רון רוטר, מנכ״ל קבוצת הודיס-קסטרו, צילום: אביב חופי

רון רוטר, מנכ”ל קבוצת קסטרו-הודיס: “הצטרפותן של אדידס ובייביסטאר לתו הקבוצתי מהווה ללא ספק כוח חדש ותחרותי לצד מענה רחב ללקוחותינו במגוון גדול יותר של קטגוריות. היתרון הגדול ביותר של התו הינו תמהיל המותגים האהובים לצד התמורה השווה עבור כספם של לקוחותינו. מתחילת הפעילות לקוחותינו נהנים מאטרקטיביות התו, הכולל מבצעים והנחות לצד אפשרות מימוש התו באתרי הסחר של קסטרו, איב רושה, קיקו מילאנו, ובקרוב בכל אתרי הקבוצה. כל אלה מייצרים יתרונות מובהקים לתו ביחס למתחרים בשוק. בשלב הראשון אנו מתכוונים להציג את התו החדש לשוק המוסדי בישראל, אשר מוערך במחזור מכירות של כ 6 מיליארד ₪ בשנה. אנו צופים כי הרחבת תמהיל המותגים בתו הקניה של קבוצת קסטרו-הודיס, יתרום להגדלת פעילות הקבוצה, ויעניק ללקוחותינו קשת רחבה של אפשרויות קניה במותגים הטובים והאהובים ביותר, מתחום כלי הבית אותו נשיק בקרוב, קטגורית האופנה הנרחבת והמובילה של הקבוצה, תחום הביוטי והאיפור, ועד לקטגוריית הספורט , הילדים והתינוקות”.

תומר כהן, סמנכ”ל השיווק של adidas ישראל מסר: “שיתוף הפעולה של אדידס ישראל עם קבוצת קסטרו הודיס יאפשר לקהל משתמשי הכרטיס ליהנות כעת גם ממוצרי הספורט של המותג הבינלאומי המוביל.  שיתוף פעולה זה החל בשנה האחרונה עם כניסת קטגוריית הנעלים והתיקים של אדידס לאתר של קסטרו והוא זוכה להצלחה ניכרת. כעת, הרחבת שיתוף הפעולה עם תו הקנייה של קבוצת קסטרו הודיס, בייחוד לקראת תקופת החגים שבאה עלינו לטובה, מהווה נדבך נוסף בהרחבת הפעילות של כלל המותגים בישראל ויביא ערך רב לצרכנים.״

אברי קציר מנכ”ל רשת אביזרי התינוקות בייביסטאר מסר : “בייביסטאר שמחים להצטרף לכרטיס ה- LOVE GIFT CARD של קבוצת קסטרו-הודיס . אנו רואים יתרון גדול לכל הצדדים בו אנו מאפשרים להשלים זה את זה עם המוצרים הטובים ביותר, ולהעניק לכלל הלקוחות חווית קניה שלמה ומצוינת”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן