חדשות

רשת ‘סיטי מרקט’, השיקה סניף חדש בבאר יעקב בשווי השקעה של 3 מיליון ש”ח

סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלותה 78 סניפים, ממשיכה להתרחב ופתחה חנות חדשה בשטח של כ-700 מ”ר בשכונת האקליפטוס, בבאר יעקב. הסניף החדש, הממוקם ברחוב יצחק שמיר הוא בין בתי העסק הראשונים שנפתחו בשכונה הנמצאת בתהליכי איכלוס. הרשת השקיעה בהקמת הסניף החדש כ-3 מיליון ש”ח.

הסניף החדש יעניק חווית שירות ואיכות ללקוחותיה ויציע מגוון רחב של מוצרים מכלל יצרניות המזון בישראל הכולל מחלקת ירקות ופירות ומבצעים חודשיים ושנתיים, הסניף החדש הינו שומר שבת ועובד במתכונת של 24/6 שעות ביממה.

מייסד ומנכ”ל הרשת, יוסי שוורץ: “שכונת האקליפטוס הולכת ומתפתחת וממש בימים אלה חנכנו את הסופר הראשון בשכונה. בכוונתנו לפתוח סניפים בשכונות המגורים החדשות ברחבי הארץ. כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות בדגש על מתן שרות ללקוחות סביב השעון. הסניפים שלנו פתוחים שעות ארוכות לעיתים ללא הפסקה, בכדי להעניק שירות מצוין לכל לקוח גם בשעות הלילה. מתוך חשיבה על הצרכנים, חשוב לנו לתת צ’אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים והזולים יותר. בסניפי הרשת תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ובנוסף, מגוון של מוצרים שלא תראו בחנויות סופרמרקט אחרות ברחבי ישראל”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן