חדשות

רשות המסים מודיעה על ארכה להגשת תביעות לפיצויים בעקבות מלחמת חרבות ברזל

לאור התמשכות המצב הביטחוני בו שרויה המדינה עקב מלחמת “חרבות ברזל”, ועל מנת להקל על בעלי עסקים, בכלל זה בעלי עסקים בצפון הארץ, החליט  מנהל רשות המסים, מר שי אהרונוביץ’, על מתן אורכה להגשת תביעות לפיצוי בגין נזק כלכלי עקיף בשל המלחמה. 

המועד האחרון להגשת תביעות לפיצויים עבור החודשים ינואר-פברואר 2024 במסלול מחזורים מוארך עד ל-31.10.2024 (במקום 7.9.2024).

המועד האחרון להגשת תביעות לפיצויים עבור החודשים מרץ-אפריל 2024 במסלול מחזורים מוארך עד ל-31.10.2024 (במקום 23.10.2024). 

המועד האחרון להגשת תביעות לפיצויים עבור החודשים ינואר-פברואר 2024 במסלול שכר מוארך עד ל-31.10.2024 (במקום 16.10.2024).  

מאז אוקטובר 2023 מפעילה קרן הפיצויים את מסלולי הפיצויים “מחזורים” ו”שכר”. מסלולים אלה מאפשר לבעלי עסקים שפונו ולעסקים באזורים בהם הטילה מערכת הביטחון הגבלות מחמירות במיוחד על הפעילות הכלכלית בשל מלחמת חרבות ברזל, לתבוע פיצוי בגין אובדן הרווח שנגרם להם (במסלול “מחזורים”) או בגין שכר ששולם עובדים שנעדרו מהעבודה עקב המצב הביטחוני (במסלול “שכר”). 

עד היום הוגשו לקרן הפיצויים כ-73 אלף תביעות במסלול מחזורים, שבגינן שולם סכום כולל של כ-2.4 מיליארד ₪. בנוסף, הוגשו כ-5,600 תביעות במסלול שכר, שבגינן שולם סכום כולל של כ-88.4 מיליון ₪. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן