חדשותסטארטאפ ניישן

רפאל ורד-בינת במיזם חדש בצפון להכשרת חיילים משוחררים

עשרות בוגרי שירות צבאי בצפון יוכשרו בתוך שנה ללא עלות, ובסופה העסקה בחברות בינת ורפאל

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ, בשיתוף בינת תקשורת מקבוצת “רד-בינת” חתמו אתמול (ג’) על הסכם שיתוף פעולה להקמת מיזם חינוכי-תעסוקתי בצפון בו עשרות צעירים מהצפון יעברו הכשרה לעבודה עם טכנולוגיות בינה מלאכותית וביג דאטה. 

במסגרת המיזם – בהובלת חברת Kaleidoo מבית בינת תקשורת, המתמחה בעולמות ה-AI וה-BIG DATA – יתקיים קורס הכשרה מקיף ואינטנסיבי בן 12 חודשים שיכשיר את בוגריו לעסוק בעולמות הבינה המלאכותית. קהל היעד של המיזם הינו מגוון והוא כולל חיילים משוחררים המעוניינים בהכשרה רחבה, מקיפה ומעשית שבסופה יוכלו להשתלב בהייטק. המיזם יפתח את שעריו גם למועמדים שאינם בעלי רקע הנדסי ובעלי מובהקות למסלול אקדמאי ויאפשר להם הזדמנות להתקדמות אישית ומקצועית עם מלגת קיום והתחייבות להעסקה בחברת Kaleidoo מבית בינת ורפאל.

מועמדים המעוניינים להתקבל לתכנית יוכלו להגיש קורות חיים כאן.

המיזם ייצא לפועל בפארק בר לב בגליל הנגיש לתחבורה ציבורית, שם ממוקם גם מרכז הפיתוח של חברת Kaleidoo זאת במטרה לספק פתרונות ייחודיים המשלבים בין הפלטפורמות, הכלים והיישומים בתחומי ה- AI & Big Data, שאת חלקם מציעות היצרניות המובילות בעולם איתם מתקיים שיתופי פעולה, חלקם מגיעים מסטארט-אפים וחלקם מפותחים בבית התוכנה החדש. 

רפאל ובינת מקימות את המיזם מתוך אחריותן לקידום הפריפריה בתעשיית ההיי-טק ולטובת יצירת מקומות תעסוקה מגוונים ובמטרה לייצר עתודה של מנהיגות כלכלית-חברתית וטכנולוגית. המיזם יאפשר שוויון הזדמנויות בתעסוקה עבור תושבי הצפון, קידום החוסן החברתי-כלכלי תוך הקניית מקצוע מבוקש ויוקרתי. 

יהודה זיסאפל, יו”ר קבוצת רד-בינת: “היוזמה שלנו נועדה לתת מענה לשלושה אתגרים מרכזיים עמם מתמודד המשק הישראלי בימים אלה: מחסור בעובדים בתחום ההייטק במיוחד במקצועות המיוחדים והמובילים כדוגמת AI וביג דאטה, שמירה על יתרון בטחוני-טכנולוגי כפי שבא לידי ביטוי במבצע שומר החומות והצורך הבוער לסגור את הפער הדיגיטלי בין הפריפרייה והמרכז. הפרויקט הזה מגייס את החברות המובילות במשק לצד תמיכה של מוסדות המדינה כדי לסגור את המעגל – מהכשרה ועד לתעסוקה, במטרה להבטיח את עתידן של משפחות בפריפריה הגיאוגרפית של מדינת ישראל”.

יואב הר-אבן, מנכ”ל רפאל, בירך על המיזם: “רפאל כחברה צפונית נהנית במשך עשרות שנים מכח האדם האיכותי שנמצא בצפון. יחד עם זאת אנו גם ערים לפערים בהכשרות וכן בהיצע המשרות באיזור, בעיקר בעולמות הטכנולוגיה. אני צופה שהמיזם ירחיב את כמות המשרות הטכנולוגיות בצפון, ויסייע בהשארת תושבים בצפון. רפאל רואה במהלך זה חלק בלתי נפרד מפעילותה למען הביטחון הלאומי של ישראל”.  

אלון בן צור, קרדיט: ניב קנטור

אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת: “כאחת החברות הוותיקות בהייטק הישראלי, אנו רואים חשיבות עליונה בהובלת פרויקטים בעלי משמעות כלכלית וחברתית לטובת הכלל. אנו ניגשים לפרויקט זה לאחר הצלחתו של פרויקט קמטק בעיר ערד במסגרתו הוכשרו מועמדים מהפריפריה למקצועות טכנולוגיים ובוגרי המסלול עובדים כיום בחברות קבוצת רד בינת. הכשרה מקצועית וניסיון מקצועי הם עמודי התווך של התפתחות ומוביליות חברתית. המיזם הנוכחי משלב את שניהם ואנו מקווים שבעתיד נוכל להרחיב אותו ולהבטיח את עתידן של כמה שיותר משפחות מהפריפריה הגיאוגרפית של מדינת ישראל”.

יודי בר און, מנכ”ל Kaleidoo מקבוצת בינת: “אנחנו מביאים היום בשורה גדולה לתושבי הצפון ולתעשיות ההייטק בפרט. מדובר בשילוב יחודי של רפאל ובינת, להכשרת והעצמת ההון האנושי בצפון בטכנולוגיות ה- AI והביג דאטה, שהינם מהתחומים המתפתחים והמבוקשים בארץ. מדובר במיזם חסר תקדים הכולל, מחוייבות להעסקת בוגרי הקורס בסיומו. אני מאמין, שמיזם מסוג זה והבאים אחריו, יאפשר לקדם ולפתח את הפריפריה בתחומי ההייטק ובכך ולהגדיל הן את ההיצע והן את הביקוש למשרות בצפון”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן