חדשותנדל"ן ותשתיות

רביע ספייר מצטרף ל-Cerberus כראש תחום גיבוש הון לעסקאות נדל”ן למזרח התיכון

(Cerberus Capital Management, L.P. (Cerberus, מובילה עולמית בהשקעות אלטרנטיביות, הודיעה היום כי רביע ספייר הצטרף כמנהל וראש תחום גיבוש הון לעסקאות נדל”ן למזרח התיכון, שבסיסו בדובאי.

“המינוי של רביע מדגיש את המחויבות שלנו לבנות קשרים ארוכי טווח עם משקיעים ברחבי העולם”, אמר לי מילשטיין, נשיא Cerberus Global Investments וראש תחום הנדל”ן הגלובלי ב-Cerberus. “סיפקנו בעקביות פתרונות למשקיעים באמצעות פלטפורמת הנדל”ן המבוססת מרובת האסטרטגיות שלנו, ואנו מצפים להרחיב את המוניטין שלנו כשותפים מהימנים עם ההנהגה של רביח”.

מר ספייר מסר בתגובה: ” Cerberus בנתה זיכיון נדל”ן ברמה עולמית. במשך כמעט שלושה עשורים, הצוות יצר יתרון מובהק למשקיעים על ידי שילוב יכולות ההשקעה והתפעול שלו. עם הזדמנויות משכנעות ברחבי הפלטפורמה, אני נרגש לעזור לענות על הצרכים המתפתחים של משקיעים מוסדיים במזרח התיכון”.

מר ספייר מביא איתו כמעט 15 שנות ניסיון בגיוס הון ופיתוח תאגידי בתחום של אסטרטגיות נדל”ן. לאחרונה שימש כראש תחום גיבוש הון לעסקאות נדל”ן ב-DigitalBridge, שם ניהל והצמיח את הקשרים של המשרד עם שותפים מוגבלים במזרח התיכון. בעבר מילא תפקידים פיננסיים וניהוליים בכירים בקבוצות רב לאומיות, כולל Kingdom Hotel Investments ו-LCH Holding.

גרנט ברלין, מנהל גלובלי של תחום גיוס כספים בעסקאות נדל”ן עבור Cerberus, הוסיף: “אנו נרגשים לקבל את פני רביע לצוות. הידע הענפי הנרחב שלו והרקע החזק שלו בטיפוח שותפויות יעמיקו עוד יותר את ההתקשרות שלנו עם משקיעים באזור חשוב זה.”

מאז 1993, Cerberus היא משקיעה מובילה בנדל”ן ונכסים הקשורים לנדל”ן. המשרד הינו אחד המשקיעים הגדולים והמנוסים ביותר בתיקי הלוואות ללא ביצועים, בשותפות עם מוסדות פיננסיים מובילים בעולם. פלטפורמת הנדל”ן של Cerberus מנהלת כ-27 מיליארד דולר של נכסים הקשורים לנדל”ן הנתמכים על ידי צוות של למעלה מ-150 אנשי מקצוע ברחבי המשרד הממוקם בארצות הברית, אירופה, אסיה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואוסטרליה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן