חדשות

תעודת הוקרה למנכ”ל שראל אבי בוסקילה על תרומה למאבק בנגיף הקורונה

התעודה הוענקה על ידי ראש הממשלה ושר הבריאות

בטקס הוקרה שנערך על ידי משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות למערכת הבריאות ולארגונים השותפים למאבק במגפת הקורונה, העניקו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הבריאות, יולי אדלשטיין תעודת הוקרה למנכ”ל חברת שראל אבי בוסקילה. חברת שראל סיפקה במהלך התפרצות נגיף הקורונה את מרבית התרופות, המכשור הרפואי ומכונות ההנשמה לבתי החולים הציבוריים בישראל  ולמרות המחסור העולמי היא הצליחה לעמוד במשימה בהצלחה מרשימה.

 בזמן שמדינות רבות בעולם, כולל סין ספקית הציוד העיקרית, היו בסגר מלא והתחרות על הציוד הרפואי הייתה בעיצומה, נציגי החברה הצליחו לחצות גבולות ולפעול כדי להביא לישראל ציוד מגן, תרופות ומכונות הנשמה ובכך להציל חיי אדם. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה לבוסקילה ולאנשי מערכת הבריאות ואמר בטקס: “במלחמת העולם השלישית, המלחמה העולמית על הבריאות והחיים נגד הקורונה, מדינת ישראל הקטנה השיגה ניצחון גדול, לכולכם מגיעה תודה עצומה על כך”. 

מנכ”ל שראל, אבי בוסקילה בחר להקדיש את ההוקרה לעובדי שראל ואמר: “ההוקרה הזו שייכת למועצת המנהלים ולעובדי שראל, אני גאה בכם שפעלתם בנחישות מסביב לשעון 24/7 תחת תנאים לא פשוטים כדי לספק את ציוד המגן והתרופות שהצילו חיי אדם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן