חדשות

קרן Square Peg מציעה מעל 70 משרות פתוחות בחברות הפורטפוליו

קרן ההון סיכון Square Peg ריכזה מעל 70 משרות פתוחות בחברות הייטק בהן השקיעה בישראל, כולל תפקידי פיתוח, ניהול מוצר, HR, כספים, תמיכה בלקוחות, אבטחת מידע, שיווק, מדעני דאטה, אנליסט סיכונים, מומחי AI, בקרת איכות ועוד. בנוסף מציעה הקרן עוד כ-1,150 משרות בחברות הפורטפוליו בכל רחבי העולם.

החברות שמגייסות עובדים כוללות את Aidoc, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה מצילת חיים מבוססת בינה מלאכותית לפענוח סריקות רפואיות, פלטפורמת החיבור בין פרילאנסרים ללקוחות Fiverr, חברת Exodigo שפיתחה טכנולוגיה למיפוי תת קרקעי ללא צורך בביצוע קידוחים המשרתת את ענפי התשתיות, התחבורה והאנרגיה בעולם, חברת Vi שמציעה פתרון הוליסטי לחברות בתחום הבריאות, חברת Voyantis שמסייעת לחברות להבין מי המשתמשים הרווחיים ביותר שלהם ולשמר אותם, ויוניקורן הפינטק והתשלומים Airwallex, שפתח לאחרונה משרדים בישראל.

יונתן סלע, שותף בקרן Square Peg: “הקמנו מאגר גדול של 1,233 משרות ב-63 חברות בתחומים שונים כדי לסייע בחיבור בין עובדים איכותיים לבין החברות שנמצאות בשלבי צמיחה, כמה מהן מובילות עולמיות בתחומן. הכלכלה הישראלית ניצבת בפני אתגרים משמעותיים, אבל עדין יש המון ביקוש לעובדים בהייטק ואנחנו מאמינים מאוד בהווה ובעתיד של הסטארטאפים הישראלים, וביכולת שלהם להמשיך להיות מעסיק מרכזי ומנוע הצמיחה של המשק.״ 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן